Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

Ilość postów: 18 | Odsłon: 1277 | Najnowszy post
  • O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

    W latach 2020 – 2021 do Rzecznika Praw Pacjenta wpłynęło w sumie 6 spraw, dotyczących Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. Dotyczyły m.in. zastrzeżenia do przebiegu porodu, zakażenia szpitalnego, skargi na brak zbadania dziecka na szpitalnym oddziale ratunkowym (2020 r.), czy skargi na nieetyczne zachowanie się lekarza. W jednym przypadku (rok 2021) potwierdzono naruszenie praw pacjenta, a szpital wykonał zalecenia. W dwóch przypadkach z roku 2020 ze względu na zawiłość sprawy, postępowania nadal trwają. Rzecznika Praw Pacjenta zapytaliśmy o ilość i rodzaj skarg, jakie do niego wpłynęły, a które dotyczyły ostrowieckiego szpitala w latach 2020-2021, a także jakie prawa ma pacjent i gdzie może uzyskać pomoc.

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

        To mało skarg

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 4

      Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

      Powiaty do likwidacji, szpital do prywatyzacji

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

        Właśnie odebrałem mama że szpitala i chce podziękować pracownikom OIOM-u, chirurgii i covid owego ale są też i zołzy, którym nie dziekuje.

        Gość_Zgaga
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

          Zapytaliscie? To ilu was jest?

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 7

          Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

          To fakt, że w palcówkach ochrony zdrowia powinni pracować ludzie posiadający wysoki współczynnik empatii. Dawniej do zawodu lekarza, pielęgniarki czy salowej ludzie szli z powołania, a dzisiaj najczęściej z przypadku. Traktują chorych, jak bezduszne przedmioty.Tacy powinni być eliminowani na podstawie ocen pacjentów. Nie wiem czy w ostrowieckim szpitalu jest możliwość anonimowej oceny personelu, ale w innych szpitalach na każdym oddziale są specjalne pojemniki, gdzie można wrzucić karteczkę ze swoją opinią. Z czasów, gdy byłem pacjentem w różnych szpitalach pamiętam, że czekało się, kiedy będzie miał dyżur ulubiony lekarz, lekarka czy pielęgniarka lub salowa. Odwrotnie było wobec nielubianego personelu - czekaliśmy kiedy skończą dyżur.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

            Te pojemniki na skargi były zamykane na kluczyk, który miała do dyspozycji tylko sekretarka dyrektora szpitala.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

              Jeszcze coś mi się przypomniało. W porządnych szpitalach każda osoba z personelu miała przypięty swój identyfikator z nazwiskiem, imieniem i opisem funkcji. Brak identyfikatora podobno powodował utratę premii, a do tych pojemników można było też wrzucać karteczki z pochwałami. Może warto skorzystać w naszym szpitalu ze sprawdzonych doświadczeń innych tego typu placówek?

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                Popieram gościa z 15:55 Dodatkowo w naszym szpitalu nawet lekarze mający przecież "wyższe wykształcenie" nie przedstawiają się odbierając telefon służbowy. Brak jest możliwości odwiedzin, a rodzina która dzwoni w sprawie swoich bliskich może się dowiedzieć, że rozmawia np. z wewnętrznym drugim lub neurologią. Podobnie pielęgniarki nie przedstawiają się odbierając telefon służbowy. Myślę, ze Ci Państwo w ramach studiów pomostowych powinny mieć zajęcia z podstawowych zasad dobrego wychowania.

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                  @15:12 zapewne przez to, że kiedyś szli sami z powołania, powstała akcja „Rodzić po ludzku”, w wyniku której poprawiła się sytuacja pacjentek na położniczym. Młodzi lekarze to często osoby wysoce empatyczne i kulturalne, na pytania odpowiadają wyczerpująco, ale zrozumiale.

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                    Każdy psioczy na szpital, a tu tylko 6 skarg?

                    ForumowyIdiota
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
                    • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                      Każdy słyszał, nikt nie widział.

                      Gość
                      Zgłoś
                      Odpowiedz
                      • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                        Ktoś wyżej napisał, że mało skarg. Nie wszyscy niezadowoleni piszą skargi. Jeśli wychodzą na swoich nogach, to cieszą się i chcą jak najszybciej zapomnieć o wszystkim.

                        Gość
                        Zgłoś
                        Odpowiedz
                        • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                          Skąd wiesz?

                          Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                        • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                          Co odpowiedział?

                          Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                        • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                          Czyli jednak dobrze.

                          Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
                        • Odp.: O skargi dotyczące Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. zapytaliśmy Rzecznika Praw Pacjent

                          Nożna załatwić.

                          Gość
                          Zgłoś
                          Odpowiedz
1 post w tym wątku został wyłączony z wyświetlania ze względu na sprzeczność z Zasadami Forum lub czasowo. Możesz wyświetlić wątek wraz z tym postem.

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -