W planach jest rozbudowa dk9/42 właśnie od Opatowa do Skarżyńska z obwodnicami Ostrowca i Wachocka.
Nic to do rozwoju Ostrowca ma się przyczynić obwodnica Opatowa tak stwierdził premier Morawiecki będąc w Ostrowcu
I co nasi posłowie pan Kryj i Rusiecki zrobią dla Ostrowca z s9 lub dk42 do połączenia z S7?.w Radomiu lotnisko a u nas co? został rok kadencji weźcie się do roboty Panowie.
Obecni Senator i Poseł co zrobili , a Pan Senator będąc Posłem ?
Nic duuuuuuużo gadania rozmowy lobowania i tyle NIC! Ćmielów Opatów a Ostrowiec Św.?
Ostrowiec Św. nie ma obwodnicy i się zanosi
że nie będzie miał :(((
Senatora trzeba odesłać do biblioteki, obecnego posła do szkoły. Tylko wtedy nasi kolejni przedstawiciele w parlamencie zajmą się solidnie lobbingiem interesów swoich wyborców. Muszą być pewni, że jeśli nic nie załatwią dla naszego regionu, to nie zostanę wybrani na kolejną kadencję. Nie znam nawet jednej poważnej sprawy, która załatwił były poseł i obecny senator. Przypomina mi się też inny nasz były poseł tym razem z lewicy, który na mównicy powiedział, że "radio ma ryja" i tak to się spodobało naszym współmieszkańcom, że wybrali go na kolejną kadencję, choć był najmniej aktywnym posłem w parlamencie. Wszystko jest w naszych rękach, tylko musimy aktywnie korzystać z naszych praw.
Panie Senatorze - cieszę się, że coś drgnęło w papierach na obwodnicę. Tylko zastanawiam się, czy to co usłyszałem na Pana konferencji zgadza się w 100% i ile w tym Pana zasługi...
To co znoszą i obserwują mieszkańcy ul. Sandomierskiej woła o pomstę do nieba. Obojętność, czy też wręcz lekceważenie niebezpieczeństwa jakie generuje droga krajowa nr 9 na tym odcinku, w pełni odzwierciedla stosunek obecnej władzy do mieszkańców miasta. Prośby, rozmowy, petycje, cykliczne informacje o kolejnych wypadkach na tym odcinku drogi, to wciąż za mało by ograniczyć prędkość i tonaż pojazdów poruszających się ul. Sandomierską. W miejscu najbardziej kolizyjnym, tj. w rejonie skrzyżowania ul. Niska/Sandomierska, podobno na wniosek Rady Osiedla dokonano przebudowy drogi, budując tam 2 wysepki azylowe. Niestety nie oświetlone, a zwężające pas jezdny, co stanowi swoista pułapkę dla kierowców i zasadzkę na pieszych, ślepo ufających, że są bezpieczni. Wielokrotnie samochody wpadając na wysepkę, niszczyły zamontowane tam znaki drogowe, sąsiednie nieruchomości, ludzkie zdrowie (ostatnio potrącona ofiara wypadku z pęknięciem podstawy czaszki przewieziona była do szpitala). Co jeszcze musi się zdarzyć, by skierować ruch samochodów ciężarowych na drogę 755, będącą w zarządzie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich, która budowana była jako obwodnica Ostrowca, a finalnie przekazana została jako droga wojewódzka, nie krajowa?! Mieszkańcy mają płacić bezpieczeństwem mienia, życia i zdrowiem za czyjąś nieudolność czy zaniechanie?!
Wczoraj, w godzinach wieczornych, samochód osobowy staranował wysepkę na skrzyżowaniu Niska/Sandomierska. Co tu się dziwić, od kilku tygodni ciemno na tym skrzyżowaniu jak w d..ie u murzyna. Oświetleniem ulicy zajmuje się Gmina Ostrowiec czy GDDKiA?
Tak zwana mała obwodnice Ostrowca czyli inaczej V etap ul. Zagłoby załatwił w 2014 r. Wicestarosta Eligiusz Mich. Doprowadził do wpisania tej inwestycji do Programu Budowy Dróg Krajowych i tym samym finansowania jej ze środków budżetu państwa ( 54 młyn zł.)To najszybsza ścieżka do wyprowadzenia ruchu z Opatowskiej i Sandomierskiej bo budowa expresowki od Skarżyska do Opatowa przez Ostrowiec to może być realne za min. 10 lat. Niestety pod rządami PiS nie ruszyła budowa do tej pory tego V etapu, chociaż projekt jest juz dawno gotowy.
28 grudnia zostanie zakonczony przetarg na budowe obwodnicy a na siepien planowane jest podpisanie umowy z wykonawca. Co oznacza ze po wakacjach moze ruszyc budowa
e gościu z 13 19 kto załatwił?
Licytację typu "kto załatwił" radzę odłożyć do czasu gdy sprawa budowy będzie faktem. Zdecydowanie lepiej skoncentrować się na na powodach tak długiego okresu realizacji (3 lata!), zwłaszcza, że Gość z 13.19 pisze o gotowym od dawna projekcie, a odcinek drogi ma mieć zaledwie długość 2,5 km. Uciążliwości środowiskowe dla mieszkańców dolnej części miasta nasilają się z każdym dniem. Tak więc perspektywa 3 lat oczekiwania na poprawę warunków bezpieczeństwa życia i mienia jest nie do przyjęcia, zwłaszcza, że problem można częściowo zmniejszyć od zaraz, stawiając 1 znak drogowy nakazu przed skrzyżowaniem ul. Opatowskiej z ul. Sandomierską.