Chętnie (za opłatą) zajmę się dzieckiem w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym.
Mam przygotowanie pedagogiczne (studia mgr i podyplomowe) oraz wieloletnią praktykę
w kontaktach z dziećmi (były pedagog).
Zainteresowanych proszę o kontakt: 793330127
Magda
I cóż, że pedagog? Ja np. wolałabym osobę z sercem i nie przemawia do mnie słowo pedagog. Swoją drogą pedagog z wieloletnią praktyką zdarza się być wypalonym. Nie oceniam, ale ja nie chciałabym aby moim dzieckiem opiekował się pedagog. Pedagoga ma w przedszkolu, szkole i wg mnie wystarczy. Nie mniej jednak to tylko moja opinia.
Nie, póki co akurat mamy panią do opieki. A szukasz pracy?Znam kogoś kto szuka opiekunki, ale dziecko ma 11mc.
Nie, ale i tak bym się nie nadawała bo jestem nauczycielką....
16:44 otóż to, Twoja opinia.
Powiem szczerze, że ja tez nie oddałabym dziecka w ręce byłej nauczycielki czy pedagoga.
CO wy , przesiez pedagog to najlepsza opieka dla dziecka. dośc , ze przypilnuje to jeszcze nauczy, lekcje odrobi z mlodym a i zajmie go czyms interesujacym. Tylko taki opiekun do dziecka. Gdybym potrzebowala takiej opieki to chetne bym zatrudnila pedagoga.
wiadomo, ze taki ma wiedze i cierpliwosc do dzieci.
Moim dzieckiem opiekowała się nauczycielka i byłam bardzo zadowolona. pani pomagała mojemu dziecku w lekcjach,organizowała mu ciekawie czas wolny. Syn b. lubił panią
i był zadowolony, że nie musi siedzieć po lekcjach w świetlicy szkolnej.