50 sztuk bluz kangurek w kolorze czarnym z logotypem BOOŚ promujących ideę Budżetu Obywatelskiego za 3945,50 zł, Zakup czapek w stylu Bucket Hat promujących ideę Budżetu Obywatelskiego – 1266,50 zł, Wykonanie pluszaka w postaci miejskiej maskotki „RAWCIA” w ilości 200 sztuk z logo Ostrowca Świętokrzyskiego promującego miasto na wydarzeniu Mlecznej Gali – 8 118 zł i prototyp maskotki za 739 zł ( 8856 zł), 600 sztuk opakowań puzzli z nadrukowanymi grafikami Ostrowca Św. za 4 575, 60 zł,legowiska dla zwierząt z logo Ostrowca Św. (30 sztuk) jako rekwizyt promocyjny w kampanii „Adoptuj nie kupuj” (2 487 zł), czy wykonanie 300 sztuk szlafroków dziecięcych z logotypem – 27 675 zł. Jakie inne usługi medialne, redakcyjne, promocyjne i informacyjne w 2023 roku zlecała gmina Ostrowiec Św.?
zlitujcie się,co wy wyrabialiście
Dobrze. Miasto trzeba promować.
Brawo!
Reszta to by pewnie wille dla siebie chciała
Co tu można promować? Miasto się wyludnia, zdolni, młodzi uciekają stąd. Zostają emeryci. Bezrobocie i bieda.
Gościu 19:27 piszesz - "bezrobocie i bieda", bo tak ma być dla utrzymania władzy.
W kontekście rozważań społeczno-politycznych Ryszard Kapuściński napisał: Sa dwa rodzaje ubóstwa: ubóstwo materialne i ubóstwo potrzeb. Oba są wygodne dla władzy. W pierwszym wypadku - ponieważ bieda osłabia i przygniata człowieka, czyni go bardziej uległym, pogłębia jego poczucie niższości; w drugim - ponieważ ktoś, czyje potrzeby sa ubogie, nawet nie wie, że istnieją rzeczy, których mógłby domagać sie, zabiegać o nie i walczyć."
Trafna diagnoza, skrojona jakby na miarę Ostrowca Św. w którym pielęgnowane sa obydwa rodzaje ubóstwa.