Prosze nie pisac, ze oszukujemy klientow. Sosy sa w jednej i tej samej cenie od 3 lat. Jest ich zawsze tyle samo bo od ponad pięciu lat mamy takie same zasady i urządzenia do ich pakowania. Jak już kiedyś pisaliśmy na tym forum używamy pudełek od 3 różnych producentów i z tego mogą wynikać wizualne różnice w ilości sosu.
Ale czas oczekiwania na pizzę ok 4 godzin i lekceważenie Szanownego Klienta, to już chyba gorszy problem od pojemności sosów, wśród których pikantny pomidorowy, to czerwona maź i olej wyraźnie się od siebie rozdzielający. Otwarcie nowego lokalu nie są w parze z jakością obsługi i czasem realizacji zamówienia niestety.
Czasy oczekiwania mamy faktycznie dlugie. Ruch po zmianie lokalizacji zwiekszyl sie o 30%. Prosze jaednak zauwazyc ze staramy sie informowac o prawdziwym czasie nawet jesli jest dlugi.
Proszę o mail na adres opinie@primopizza.pl lub kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Proszę o opisanie sytuacji lekceważenia klienta. Jeśli ma Pan, Pani uwagi do obsługi proszę je również opisać.
Już opisuję lekceważenie Klienta: czas realizacji zamówienia pracownik podaje do dwóch godzin. Pozostawiam swój numer telefonu. Po trzech godzinach i czterdziestu minutach głodna dzwonię do Primo z pytaniem: jak długo mam jeszcze czekać na zamówienie? Odpowiedz pracownika: mamy dużo zamówień. Taki właśnie szacunek dla Klienta obowiązuje w Primo. Każdy podaje swój numer telefonu i w takim przypadku gdy szanuje się Klienta, należy zdzwonić, zmienić czas realizacji zamówienia i spytać czy jeszcze Klient czeka na to zamówienie, które realizowane jest 100% dłużej. Cztery godziny to już lekka przesada. Kolejny raz dzwonię, a pracownik mówi,że nie ma na dowóz, bo nie ma samochodu, kolejny raz, że jest tylko jeden pizzermen i nie nadąża więc czas oczekiwania również bardzo długi. Wniosek: większy lokal = próba zdobycia większej ilości Klientów = 30% więcej pracowników (pizzermenów, kierowców). Jeszcze jedno: słowo Klient z szacunku dla niego piszemy z wielkiej litery.
Ponownie proszę o wysłanie wysłanie wiadomości w sposób podany powyżej. Na podstawie opisu z forum nie mam możliwości weryfikacji.
Przynajmniej ja jak zamawiam primo po za teren Ostrowca to zawsze dostawałem idealną pizzę i czekałem 1h maksymalnie półtorej godziny
najlepsza jest u mnie w domu
robię sam, pizza jest " na bogato" a nie 5 plasterków kiełbasy i 5 dkg sera, a zanim dostarczą mi ją do domu to jest ledwie ciepła
Najlepsza w Barze na Focha za MD. Prawdziwa włoska pizza, cienkie ciasto.
PYCHOTA PIZZA W NOWYM LOKALU ,,CASABLANKA'' OŚ. PUŁANKI, MUSZĘ POWIEDZIEĆ ŻE JAK NA OSTROWIEC TO NAJTAŃSZA,SUPER SMAKUJE I BARDZO DUŻO SKŁADNIKÓW PYCHOTA.SPRÓBUJCIE A PRZEKONACIE SIĘ,KRÓTKI CZAS OCZEKIWANIA.
najlepsza w barze na FOCHA wielkosc pizzy skladniki dobrej jakosci nie oszukane swieze moja ulubiona to ta z szynka parmenska i rukola poza tym podejscie wlasciciela do klienta bardzo pozytywne pan musial byc gdzies za granica widac jak dba o klienta i stara sie zeby bulo wszystko ok wreszcie lokal z klimatem trzymam kcciuki ze lokal sie utrzyma i jakosc pozostanie
To prawda czas oczekiwania jest bardzo ale to bardzo długi ,odechciewa się jeść tej pizzy po pierwsze jest spieczona mało sera i w ogóle dużo jej brakuje do smaku i życzenia klienta,tyle w tym temacie.
a ceny przyzwoite
Witam dziś byliśmy w nowej na Pułankach przed 22 nik nas nie wygonił że zamykają wręcz przeciwnie szacun dla kelnerki ukłon dla kucharza za dobie składników jest super smak tak dalej jutro wpadniemy a dla szefa kuchni i kelnerki z
% bo im warto podziękować zaj lidze
samsonowicza 60 nowy lokol podobno pyszna pizza
z tym Samsonowicza to nie przesadzaj, nowy lokal a w powijakach jest. Słaba organizacja nie ma nigdzie żadnych info o tym jakie są dania pizze i ceny
Bar na Focha wymiata. Pizza ma jeden rozmiar, ale pyszna i ze świeżych produktów. Polecam z czystym sumieniem.
Sloneczna weranda duża, dobra i niedroga