ja to niewiem do c pska tyle kursów a co tam wozili?
Zna ktoś może aktualną sytuacje finansową spółki? Cała sytuacja z sukcesywnym drastycznym cięciem kursów (likwidacja połączeń do Wawy , Lublina , Łodzi itp.) bliźniaczo przypomina niedalekie PKS-y w Starachowicach czy Radomiu ,które wiadomo jak skończyły...
Pojawiły się nowe autobusy, co prawda używane, to chyba źle nie jest
Pojawiły się nowe używki, bo stre się rozlatywały, nawet sami sobie już bali się klepać przeglądów. Nie oznacza to, że jak są nowe autobusy to są i nowe połączenia. Bo praktycznie już nigdzie nie jeżdżą prócz Kielc i Lipska.
PKS Ostrowiec należy do grupy PKP, poczytaj, pisano już o tym.
Co za bełkot 19:57
Chlałeś - odstaw kompa
Jest jedno i drugie, obie firmy w rękach PiS.
70 tysięcy to było 20 lat temu. Teraz może w mieście żyje i mieszka około 50 tysięcy. Średnia wieku pewnie około 50 lat.
Stoją rozsiane po placówkach lub szkołach
Zgadza się w Ostrowcu, Lipsku, Opatowie, Radomiu, Zwoleniu. Jeżdżą tam, gdzie płacą. A Mazowsze płaci.
Przejmą PKS RADOM a tutaj brak połączeń. Tyle osób się prosi o Łódź, Warszawę, Lublin, Kielce… a oni Radom by przejmować mieli. Najpierw niech kupią autobusy a nie graty, bo wstyd ze przez jakiś czas kupowali a od tamtego czasu stoi w miejscu wszystko. Rozumiem pandemia ale dostali kase i nic z tym nie zrobili… Większość wymaga naprawy a koszty to zakup nowego… także jestem ciekaw sytuacji po nowym roku. Co zrobią…
Co jest w upadłości? Nie PKS Ostrowiec, on jest w restrukturyzacji. Do Warszawy jest kilkanaście połączeń innych przewoźników i dwa pociągi. Do Kielc 17 kursów. Lublin i Łódź widocznie się nie opłacają. To taka cecha kapitalizmu.
No to co im się opłaca? Kurs Ostrowiec Waśniów 20 razy dziennie?
17 kursów to chyba Melman ma bo PKS ma 6 i takie godziny do dupy ze jedzie albo za nim a już później dojedzie do Nowej Slupii to Oparka zgarnia wszystko. Maja godziny chore i nikt nie jezdzi tą linią jak zatrzymuje się w Kielcach na dworcu i przy urzędzie… a ludzie chcą wysiadać jak kiedyś na kazdym w Kielcach. Chore i tym sobie dali strzał w kolano…
Im to już się od 20 lat nic nie opłacało, a autobusy w/g Pks przynoszą zysk jak stoja na placu postojowym. Warunki społeczno gospodarcze się zmieniają i już nic nie bedzie tak jak było. To wcale nie powód, żeby zabierać ludziom możliwość przejazdu. Wystarczy być bardziej elastycznym.
Wystarczy osoba na właściwym miejscu… Ludzie chcą jeździć ale nie maja czym. Jak zarząd spi i się chwali pierdołami to może czas wziąć się do roboty i te rozkłady na nowo stworzyć.