Right! Swoją drogą Panie Pismenie mam nieodparte wrażenie, że jesteś człowiekiem władz PKSu...
@gacek niestety jak widze po twoim wpisie nie bardzo orientujesz sie w realiach. Wozow garazujacych u kierowcow jest wiele, tak samo przypisanych konkretnemu kierowcy. I generalnie wiekszosc woli byc przypisanym do stalego wozu niz jezdzic z lapanki. Co do trzyosiowca, kazdym dluzszym wozem ciezko jezdzi sie po tych pseudo rondach, budowanych wg wzorca ruchu lokalnego na drogach glownych. A techniki jazdy nabywa sie i z tego co widze nie sprawia to klopotu kierowcom. Wiadomo jednak, ze jak ktos takim wozem nigdy nie jezdzil to nie od razu siadzie za kierownica. Kazdy woz ma swoje zalety i wady. Slynne Otoyolki zakrety potrafily pokonac na dwoch kolach jesli kierowca nie wiedzial jak sie prowadza.
a kto sprawdza kierowcow na trzazwosc??????
Ej, ale chyba problem nabzdrynganych kierowców dotyczy bardziej MPK niż PKS. Tak mi się wydaje, chociaż...
pana damiana chyba nie sprawdzaja bo juz prawie nie trzezwieje
kierowcy bywają różni. Są gorsi , są lepsi. Podobnie z ich kulturą osobistą.
uważam ,że jak wszędzie są różni ludzie w różnych miejscach na ziemi
Jazda trzyosiową Setrą wymaga umiejętności. Najlepiej świadczy o tym fakt, że była już parę razy zarysowana tyłem.
No niestety,nie kazdy zawodowy kierowca radzi sobie z tym kolosem!!! Dwie osie skretne,to gorzej niz w tirze z naczepa!!! jak narazie Ci Panowie sobie z nia radza!!! Ile razy z nimi jade,tyle razy nic sie z nie dzialo!!! A to ze porysowana to trudno-to auto podczas kupna nie bylo nowe!!! Czasami jakis baran potrafi osobowka w cos tylem zapitolic,a co tu mowic o 17 metrach dlugosci-tam konca nie widac!!!
To wcale nie jest 17 metrów a ci kierowcy dostali ten autobus dlatego ze nikt go nie chciał dlatego że nie ma na niego pracy
Co ty gosciu pitolisz!!! Nikt go nie chcial-o czym ty piszesz!!!Nikt nie chcial wiekrzej wyplaty??? za prowdzadzenie tego kolosa maja dodatkowe zł za godzine!!!!!!! Akurat znam tych chlopkow,i jest calkiem na odwrot!!! Czemu nie puszcza tego Damiana i Irka tym kolosem do Poznania,skoro tyle ludzi tym kursem jezdzi ze az na stojaco jada????znam troche tamten temat,znam troche kierowcow,i nie wmowisz mi,ze nikt go nie chcial,bo tak mu sie podobalo,tylko nikt go nie chcial bo nie umial by sie nim poruszac,cofac,zaliczac tak male ronda jak np.pod huta na traugutta!!!nie pitol
A co ma do tego oś dodatkowa?jeździ się tym tak samo jak autosanem z 1980 roku.Ja jeździłem swego czasu przegubowcami w MPK(Ikarusami) jak umiesz sterować autosanem to nie powinna sprawiać ci trudności jazda każdym innym autobusem.Niech on ma nawet dziesięć osi skrętnych "fahowcy"No chyba,że ma się tak zwane "D" kaskaderskie z lat 70,jak większość tych szoferów z MPK czy PKSu
Aj koles,widze ze nie masz zielonego pojecia! Co innego przegubem gdy sie łamie w polowie,a co innego 15 metrow na sztywno!!! Kolejny cwaniak !!! Wiesx co-a ja rowerem wisłe przejechalem!!! Tu mozna duuuuzo pisac-i najlepszego kierowce z siebie zrobic!!! Siadz za fajere i przejedz sie ta setra,a dopiero wypowiadaj!!! Tych chlopakow widze za fajera-widzialem jak cofali,jak skrecali!! Ciebie tez bym chcial!!! Juz jeden taki cwaniak- kierowca z pks-taki cwaniak jak ty-pojechal ta setra do kielc-bo co to15 m-to przestawil przystanek w nowej slupi!! od tamtej pory nie jezdzi!! Ale co ty mozesz o tym wiedziec,przeciez ty mozesz nawet prawa jazdy nie miec!!! to do goscia z 21:21
jakie na sztywno a oska skretna ?to juz gorzej 2 osiowka najdluzsza jaka jest a 3 osie?jak skretna ?pikus
A i na brak pracy nie narzekaja!!!