Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

Ilość postów: 9 | Odsłon: 375 | Najnowszy post
  • Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

    Setki tysięcy warszawiaków korzystających codziennie z metra, chcąc nie chcąc, czytają wiadomości redagowane przez redakcję „Gazety Wyborczej”. Spółka Agora SA, wydawca dziennika, ma bowiem od kilku lat monopol na powierzchnię reklamową w warszawskim metrze.

    Od ponad czterech lat serwisy informacyjne dla pasażerów warszawskiego metra są przygotowywane przez redakcję „Gazety Wyborczej”. Chodzi o wiadomości wyświetlane m.in. na ekranach zainstalowanych w wagonach. Chcieliśmy się dowiedzieć, czy po kilku latach monopolu jednej redakcji istnieje szansa na wykupienie powierzchni reklamowej przez „Gazetę Polską Codziennie” lub portal Niezależna

    – Mogą Państwo wykupić powierzchnię reklamową w postaci małych ramek lub naklejki na szybach metra. Dostępne są również krótkie spoty reklamowe na ekranach umieszczonych w wagonikach. Oczywiście będą one podlegały weryfikacji ze względu na treść, ale to standardowa procedura. Jednak jeśli chodzi o treści redakcyjne emitowane na ekranach City Info wyświetlających dla pasażerów najnowsze wiadomości, to są zarezerwowane wyłącznie dla serwisu (...)

    – poinformowała nas Aleksandra Kurasz z firmy AMS, która ma wyłączność w dysponowaniu powierzchnią reklamową w warszawskim metrze.

    Firma AMS, z którą Metro Warszawskie nawiązało w 2008 r. współpracę na obsługę powierzchni reklamowej w wagonach metra, należy do spółki Agora S.A., właściciela m.in. „Gazety Wyborczej”.

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

        z linku wyżej:

        "Firma AMS, z którą Metro Warszawskie nawiązało w 2008 r. współpracę na obsługę powierzchni reklamowej w wagonach metra, należy do spółki Agora S.A., właściciela m.in. „Gazety Wyborczej”.

        W artykule w „Gazecie Wyborczej” z 2008 r. Paweł Stremski, kierownik redakcji newsowej Gazeta.pl cieszył się:

        „Bardzo ważne jest też dla nas to, że możemy uczestniczyć w pionierskich na polskim rynku projektach, które są dostępne już na Zachodzie”.

        Podkreślał, że dzięki nawiązaniu współpracy z miastem portal Gazeta.pl będzie docierał do ponad 400 tys. pasażerów warszawskiego metra dziennie.

        – Nie mamy żadnej bezpośredniej umowy z grupą Agora, natomiast AMS SA faktycznie wchodzi w skład tej grupy. Umowa z tą ostatnią spółką kończy się w kwietniu 2013 r. i będzie rozpisane kolejne postepowanie w celu wyłonienia najemcy miejsc pod reklamę w wagonach

        – powiedział nam Stefan Awietjan, kierownik działu sprzedaży w warszawskim metrze.

        – Co ciekawe, warszawscy radni nie mają żadnego wglądu w umowy, które metro warszawskie zawiera z prywatnymi firmami. Zresztą nie tylko metro, ale np. Zarząd Dróg Miejskich. Nie od dziś wiadomo, że stolica pod rządami Hanny Gronkiewicz-Waltz sprzyja firmie AMS, która ma monopol na reklamy w wielu miejscach. A nam ciężko to kontrolować, gdyż ograniczają nas przepisy

        – mówi Maciej Wąsik, warszawski radny.

        Chcieliśmy uzyskać informację od rzecznika prasowego warszawskiego ratusza, ale odpowiedziano nam jedynie, że wszystkiego dowiedzieliśmy się od rzecznika metra.

        Warto przypomnieć, że to także Agora SA wydaje bezpłatny dziennik „Metro”, który od wielu lat jest rozdawany w strategicznych miejscach w stolicy. W tym oczywiście głównie przy wejściach do metra.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

          Tylko Agora i jej spółka AMS s.a. zarobiła na kontraktach z biurem marketingu m. st. Warszawy około 4 mln złotych odkąd prezydentem stolicy został Rafał Trzaskowski! Niektóre media mogą mieć bezpośrednią motywację do obrony Rafała Trzaskowskiego lub przemilczania niewygodnych dla niego tematów. To ważne ponieważ to lokalne media powinny rozliczać władze samorządu. Z przerażeniem obserwujemy, że w Warszawie jesteśmy jednym z niewielu mediów, które nie boją się rozliczać Rafała Trzaskowskiego i jego ekipy - pisze portal ZycieStolicy.com.pl podając konkretne kwoty. Co ciekawe. Facebook ocenzurował post z linkiem do artykułu.

          Być może tego nie wiecie, ale to co jest fake newsem na polskim Facebooku, a co nie jest, ocenia francuska agencja prasowa AFP będąca spółką skarbu francuskiego państwa. Według wskazania tej agencji post ZycieStolicy.com.pl jest... fake newsem

          Mem, który powstał na bazie artykułu @ZStolicy że Rafał wydał 4mln na Agorę i podległą AMS jest usuwany z FB i przy okazji również artykuły związane z tym tematem! Na fb jedna redakcja cenzuruje drugą? Hej @MC_GOV_PL

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 6

      Odp.: Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

      Żal dupę ściska. Klasa robotnicza Stolicy w rękach Agory :)

      Schodzą pod ziemię i zamiast TVP mają podziemną stację opozycji. Jak za komuny.

      Nie da się zrobić podziemnej TVP.

      Gość_pytanie
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Podziemne kołchoźniki AGORY !!!

        Michnik dużo wie!To jest jego sila Dostęp do archiwów

        Gość_Ted...
        Zgłoś
        Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -