Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Pogromczyni Reklam Farmaceutycznych. “Nie dajcie się nabrać na chwyty koncernów"

Ilość postów: 2 | Odsłon: 774 | Najnowszy post
  • Pogromczyni Reklam Farmaceutycznych. “Nie dajcie się nabrać na chwyty koncernów"

    Leki na potencję, suplementy diety, specyfiki na wątrobę – wszechobecne reklamy farmaceutyczne potrafią przytłoczyć. Co gorsza, często podają zmanipulowane, wybiórcze bądź po prostu nieprawdziwe informacje. Jakie są największe grzechy takich reklam? Jak najczęściej nabierają nas koncerny? O tym w rozmowie z naTemat Maja Pieńkowska, autorka bloga "Pogromcy Reklam Farmaceutycznych".

    Na blog, który prowadzi pani od roku, trafiają recenzje reklam suplementów diety i leków. Jest ich cała masa. Co panią najbardziej w nich uderza?

    Jako farmaceutce najbardziej rzucają mi się w oczy właśnie reklamy suplementów diety. Ich mnogość jest przerażająca, a te reklamy coraz częściej zamazują różnice między lekiem a suplementem. Pojawia się coraz więcej niedopowiedzeń, wykreowano wręcz w Polsce modę na suplementy i kreuje się nowe dolegliwości, które dany specyfik ma wyleczyć. Dla mnie przede wszystkim ważne jest, by ludzie, którzy oglądają reklamy, zrozumieli, czym różni się lek od suplementu. Bo tej świadomości teraz nie ma.

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
Kamo Polska Kamil Pastuszko
Branża: Elektryczne usługi
Dodaj firmę