Dlaczego tak malo prowadzi inwestycji drogowych w miescie powiat? Kiedy bedzie rozbudowa z prawdziwego zdarzenia ul. Zeromskiego. Taka 3 pasowa droga.
Bo powiat jest biedny. Mimo że ma wspaniały zarząd składający się ze specjalistów z wieloletnim stażem że nie wspomnę o radnych którzy mają bogote doświadczenie w biznesie w sprawach społecznych i nawet w sprawach związanych z budową dróg to niewiele mogą mimo że pewnie by chcieli dobrze rodzic i zarządzać.
O dofinansowanie remontu Żeromskiego od Sienkiewicza do Szewieńskiej, wraz z budową nowego mostu, sygnalizacji świetlnej, budowy ścieżek rowerowych etc. Starostwo złożyło wniosek na 105 mln do V edycji Polskiego Ładu. Tak, jak i wniosek miasta, został odrzucony. Znowu PiS dał po 100 mln Starachowicom, Stalowej Woli i Chełmowi. Znowu, bo te pisowskie miasta dostają kasę z naszych podatków na wszystko, co chcą. Taka sprawiedliwość wg rządu.
Skończ to już pieprzenie! Jak rząd da kasę to cisza jak nie da to wielkie halo!!! Zapnij rozporek i otwórz mózg może. Wiesz ile lat temu te drogi o których piszesz powinny być wyremontowane? Ktoś tu pisze o specjalistach...no właśnie może tu jest problem?
Nic nie kumasz, nic nie wiesz. Tak to łatwo żyć.
Ale, ale gościu 21:02 juz słyszę ten bełkot: to zaniedbania poprzedniego starosty:)
No tak faktycznie to wszystko wina poprzedników. No my chcemy coś zrobić no ale się nie da ha ha ha.
A inwestycja na Samsonowicza i 11 listopada to nie jest przypadkiem inwestycja powiatu?
Kto inwestuje w umarłe miasto bez przyszłości ??? Co do Żeromskiego to gdzie tam 3 pasy ? u kogoś w ogródku ?
Zastanawia mnie po co nam powiat. Po to żeby ta pani dużo zarabiała? Czy prezydent ma aż takie wobec niej niepisane zobowiązania, ze przejmuje sporą część obowiązków na gminę? Czy tak mieszkańcy Ostrowca umawiali się ? Dziś słyszę, że główne drogi w mieście przeszły spod zarządu powiatu do gminy.
W ten oto sposób nawet światła na skrzyżowaniu Jana Pawła są naprawiane przez gminę. A więć i koszty tez. Pani starosto żyć nie umierać. 100 lat na urzędzie!
Gmina przejęła obowiązki utrzymania dróg powiatowych w ramach podpisanego porozumienia ale powiat przekazuje corocznie kasę na ich utrzymanie. Jednak każdy zarządca moim zdaniem powinien w 100 % sam realizować swoje obowiązki żeby była jasność kto i za co odpowiada.
Jest miejsce na 3 pasy. Trzeba sciac skarpe przy SMS i murem oporowym zabezpieczyc. Drogi sie buduje na lat i maja byc perspektywiczne!
Po co ci tam 3 pasy? Czy tam są skrzyżowania, lewoskręty gdzie pojazdy na relacjach skrętnych blokują ruch? Od krajówki do Sienkiewicza dwa skrzyżowania do byłego Tesco (wydzielone lewoskręty) i do ul. Kuźnia (kiepska krzyżówka). Ale żeby od razu 3 pasy... Co dadzą 3 pasy? Jak usprawnią ruch? Najważniejsze są rejony skrzyżowań. Nawet bałtowska droga wojewódzka, wylotowa po przebudowie ma po 2 pasy ruchu.
Powiat w powiecie, miasto w mieście, gmina na wsi.
Najlepiej budowac drogi takie 5 m zeby nawet publiczne nie byly. To koszty utrzymania beda znikome. Roboty nie beda miec w urzedzie. Wystarczy z tej zasciankowosci wyjsc i zobaczy ze w innych miastach wcale nie wiekszych buduje sie z perspektywa.
Sa skrzyzowania do SM i w kierunku lasu, gdzie ktos jakies tam domy moze kiedys postawi. Skrzyzowanie Red i Tarnowskich.
Pewnie nalezysz do grona tych forsujscych pomysl Polnej jednojezdniowej. Na szczescie powstala dwujezdniowa.
Wydawac miliony na inwestycje i zrobic po lebkach. Koniecznie pamietaj zebys lancuchy po obustronach w pasie drogowym wrzucil. Bo jak w latach zamierzchlych ludzie przyjechali spoza miasta i przechodzili gdzie popadnie. Tak moze byc szeroksc 7 m i koniecznie lancuchy bialo czerwone musza byc!
Pas drogowy ma tam ok. 15 szerokości. Proszę bardzo - zmieść tam 3 pasy ruchu, do tego obustronne ciągi pieszo - rowerowe o szerokościach zgodnych ze znowelizowanymi ostatnio przepisami bo bez nich nie wyobrażam sobie przebudowy tej drogi, tak samo jak bez wydzielonych lewoskrętów. 18.56 piękny wywód pełen patosu a o zaściankowości i zamierzchłych czasas to już tekst wisienka :-)
Drogi za wąskie, obwodnice za krótkie, co jeden to ekspert. Co ci ludzie robią w tej mieścinie? Z taką wiedzą i znajomością wszelkich przepisów to wiodące stanowiska w GDDKiA a nie lokalne forum.