Jak myślicie czy utrzyma się trend pracy zdalnej w biurach? To świetne rozwiązanie. Czy dużo osób w Ostrowcu ma możliwość pracy zdalnej w swoich biurach?
Nie takie świetne. Zależy. Ma plusy i minusy. Jedną chcą i wolą inni zdecydowanie preferują pracę jednak w biurze.
W biurze jest darmowa kawa i darmowe owoce. Do tego dochodzi darmowa energia elektryczna za którą przecież trzeba płacić w domu a komputery te 200W ciągną jak nic.
W biurach jest też wydajna wentylacja z klimatyzacją której brak da się we znaki kiedy nadejdą 30 stopniowe upały.
Plus taki że można siedzieć przed kompem w samych gaciach albo nawet bez. Do woli pierdzieć, bekać, drapać się po jajach.
Do tego dochodzi, że jak dzieci to już w spokoju tak pracować nie można. W biurze zawsze czegoś ciekawego możesz się dowiedzieć od współpracowników (mówię tutaj o rzeczach dot. pracy), lepsza komunikatywność zespołu itd. W domu znów nie tracisz czasu na dojazdy, nie musisz robić przysłowiowych kanapek, oszczędzasz na praniu, prasowaniu, dezodorantach, perfumach i czasie z tym związanym. Wszystko zależy od preferencji osoby i też czy pracując zdalnie masz konkretne godziny pracy czy pracujesz kiedy chcesz.
Nie wszystko da się zdalnie zrobić. Tam, gdzie jest to możliwe działa tak już od dawna.
Moim zdaniem tak. Do niedawna i tak bardzo wiele firm oferowało pracownikom pracę zdalną a teraz proces ten sie przyspieszył. Nie trzeba tworzyć działu it. Wielu pracowników również jest zadowolonych z uwagi na to, ze nie muszą marnować czasu na dojazd do firmy oraz sa w stanie lepiej zorganizować sobie pracę:
http://www.echos.pl/sprawna-praca-zdalna-bez-wlasnego-dzialu-it-to-mozliwe/
Zobacz sobie tutaj. Na stronie jest to opisane.
W wielu firmach taka praca jest promowana. I w sumie nic dziwnego. Pracodawca nie musi tworzyć miejsca dla pracownika. Pracownik również moze sobie zaplanować pracę z domu tak wiec jest mu wygodniej bo nie musi marnować czasu na dojazdy do roboty.
Sam ostatnio pracuję własnie na takim help desk:
https://itcenter.pl/oferta/obsluga-informatyczna/helpdesk/
Zdalnie.
wziąłbyś się za jakąś porządną pracę, a nie call center