Gość 22:19 to że nìe masz mózgu to świadczy twoja wypowiedź. Najlepiej dla Ciebie by było nìe robić nowoczesnych dróg i aby Ostrowiec był wykluczony nadal
Mózgu nie maja raczej ci co piszą ze muszą być 2 jezdnie bo tak. Dwujezdniowa obwodnica to nadal nie ekpresówka. Spozniliscie sie jakies 20 lat bo to wtedy zdecydowano ze ekspresowa S9 nie powstanie. Tak jak napisalem najwazniejszy jest dobry dojazd z Ostrowca do S74 ktorej zreszta nie ma i nie zanosi sie zeby szybko powstała
2+1 to nowoczesna droga
nie pozdrawiam
a skąd te infromacje?
Widać że idiotow nie brakuje. Obwodnica dwujezdniowa powinna być i łączyć się z obwodnicą Starachowic jak i Opatowa. Wtedy dwujezdniowa droga łączyła by nas z ekspresową w Skarżysku i Opatowie. Czy Tak wam trudno zrozumieć!!! Jeśli jesteście dumni że nas porównują do Iłży i proponują takie samo rozwiązanie to zasciankiem będziemy już zawsze
Żeby wzmocnić znaczenie DK9 , należałoby przedłużyć DK42 do Lublina i dalej do granicy zamiast DK82.
A poseł I senator i cały pis Ostrowiecki i wojewódzki zadowolony zobaczcie zdjęcia na fb z dnia podpisania umowy
No nareszcie lokalna klika znalazła sobie worek do bicia. Ale idioci
Ostrowiec to miasto emerytow. Wystarczy wyjechac z tego patologicznego muasta i zobaczyc jak sie zmieniaja muasta i drogi. A dla enerytow to wystarczy remont chodnika.
Taki posel i sebator oni nic nie rozumieja. Zadowola sie ochlapem i beda mowic, ze sukces.
Panowie Rusiecki, Kryj - 2x2=4! I
Ciekawe czy włodarze Ostrowca zrobili cokolwiek aby było jak piszecie 2+2. Czy były jakieś pisma, telefony, konsultacje? Czy jak zwykle osiem gwiazdek i mi się należy.
Polecam poczytac jak zewnetrzne osoby widza decyzje o jednej jezdni.
https://www.skyscrapercity.com/threads/dk9-radom-rzesz%C3%B3w.310097/page-149
Generalnie jest krytyka
cha cha cha platforma wroci:) 14:59
16.48 juz wraca w postaci farbowanych Materkow itp
Kiedyś rozmawiałem z lokalnym geodetą Panem Markiem J. - ul.Siennieńska firma Globmark i on stwierdził że przebieg drogi Skarżysko Starachowice Ostrowiec już wiele lat temu został geodezyjnie wytyczony jako droga dwujezdniowa. Działki pod drogę zostały wykupione i mieszkańcy dostali decyzje co do zakazu budowania na tym pasie czegokolwiek z status tego co znajduje się jeszcze obecnie w tym korytarzu drogi jest tymczasowy. Nie jestem fachowcem ale skoro tak to najważniejsza oprócz oczywiście finansowania przeszkoda jest ominięta bo wiadomo jak długo i z jakimi problemami przebiegają operacje z gruntem pod inwestycje. Moim zdaniem należy to wykorzystać i walczyk o dwujezdniowy przebieg drogi. Jestem przekonany, że tylko dobra komunikacja da gwarancję inwestycji.Nikt nie zainwestuje w Ostrowcu bez gwarancji właściwej logistyki- NIKT !!!
Ale nawet lokalni parlamentarzyści nie chcą drogi dwujezdniowej, a więc ci, co są najbliżej decydentów. Czy to nie jest działanie ns szkodę dla miasta, biznesu, mieszkańców?
Teraz sie juz nic nie da zrobic. Trzeba czekac na zmiane rzadu i wtedy probowac przekonywac.
Jak zmieniał się rząd na PIS to obwodnicy nie było. Czemu teraz po zmianie miała by być?