09:59 i 10:24; prześledź tok rozumowania w twoich wpisach. Na brak inteligencji intensywna terapia ani elektrowstrząsy nie pomogą:)
Pamiętacie jak te pieski KWW-owskie ujadały, jakie to pieniądze na promocje lokalny PIS wydał;
4-stronicową gazetke, dostarczaną do skrzynek mieszkańców. Takie ........
Tu szasta się publicznymi pieniędzmi za artykuły promujące prezydenta w krajowej prasie, z których nic nie wynika i nie przekłada się na żadne plusy dla mieszkańców.
20.12 zupelnie jak miesiecznice prrzesa
Zaprośmy ich do amfiteatru na wodzie i rozpromujmy miasto utworem:
If I had Ten Thousand Tongues It won't be Enough (Gdybym miał dziesięć tysięcy języków To nie wystarczy).
Tutaj utwór: https://youtu.be/E5slom745aY
https://naostro.info/wiemy-jakie-kwoty-wydalo-miasto-na-promocje-i-informatory-w-mediach
„Wśród mediów,które opublikowały, bądz wyemitowały płatne materiały promocyjne znalazły się: OST-Press Gazeta Ostrowiecka, MA-MEDIA Mariusz Jabłoński (portal ostrowiecnews), Effect Studio Company Agnieszka Cybulska (Lokalna TV) , Polska Press Sp. z o. o (Echo Dnia) , DLF Invest Sp. z.o. o (Radio Ostrowiec), Agencja Rozwoju Lokalnego (TV Ostrowiecka), Świętokrzyska Grupa Mediowa (Radio Rekord, portal cozadzien.pl, a także tygodnik 7 Dni).
Jak poinformował nas Urząd Miasta w latach 2014-2018, a także w pierwszym półroczu 2019 roku ratusz nie ponosił żadnych kosztów w związku ze współpracą z Radiem Kielce. Wydatki poniesione na rzecz Telewizji Ostrowieckiej i Radia Ostrowiec dotyczyły lat 2017-2019, natomiast wydatki na rzecz Świętokrzyskiej Grupy Mediowej lat 2018-2019. ”
Okres od 01.01.2014 do 31.12.2014
OST – Press Agencja Reklamowa Gazeta Ostrowiecka Sp. z o. o. – 83 148,00 zł plus w ramach zadania Eco Ostrowiec – 4 500,00 zł;
Echo Media Spółka z o. o. – 1230,00;
Effect Studio Company Agnieszka Cybulska – 140 220,00
W sumie w roku 2014 miasto wydało : 229 098,00 zł
Okres od 01.01.2015 do 31.12.2015 r.
OST – Press Gazeta Ostrowiecka Spółka z o. o – 106 641,00 plus 7 489,50 (publikacja artykułu w ramach kampanii Eko Ostrowiec), a także w styczniu 2015 – ogłoszenia Mienia Wydziału Komunalnego);
Polska Press Sp. z. o.o – 4 353,60 zł;
Maj-Media Mariusz Jabłoński – 4 400,00 zł;
Effect Studio Company Agnieszka Cybulska – 85 054,50;
W sumie w 2015 roku miasto wydało: 207 938,60 zł.
Okres od 01.01.2016 do 31.12.2016 r.
OST- Press Gazeta Ostrowiecka Spółka z o. o – 104 058,00 plus za kampanię Eko Ostrowiec – 14 856, 00 zł;
Maj-Media Mariusz Jabłoński – 8 400,00 zł;
Effect Studio Company Agnieszka Cybulska – 116 604,00 zł;
Polska Press Sp. z o. o. – 10 584,24
W sumie 2016 roku miasto wydało: 254 502, 24 zł
Okres od 01.01.2017 do 31.12.2017 r.
OST Press Gazeta Ostrowiecka – 122 877,00 zł;
Polska Press Sp. z o. o – 8 460, 60;
Maj-Media Mariusz Jabłoński – 10 800,00;
Efect Studio Company Agnieszka Cybulska – 10 994,99 zł;
Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o. o – 3 350, 00.
DLF Invest Spółka z o.o – 7 977,78 zł.
W sumie w 2017 roku: 164 460,29 zł.
Okres od 01.01.2018 do 31.12.2018
OST – Press Gazeta Ostrowiecka Spółka z o.o. – 140 916,00 zł;
Polska Press – 13 504, 90 zł;
MAJ-Media Mariusz Jabłoński – 13 200,00 zł;
Effect Studio Company Agnieszka Cybulska – 19 880,50 zł;
Agencja Rozwoju Lokalnego – 5 130,00 zł;
DLF Invest Spółka Z.o.o – 1 953, 24, a także za audycje na żywo – 4 858,50
Świętokrzyska Grupa Mediowa – 922, 50 zł
Suma za rok 2018: 200 365,64 zł
Okres od 1 stycznia 2019 do 31 maja 2019
DLF Invest Sp. z o. o. – 1082,40 zł;
Effect Studio Agnieszka Cybulska – 184,50 zł;
Maj-Media Mariusz Jabłoński – 4 600,00 zł;
OST-Press Gazeta Ostrowiecka – 50 774, 40 zł;
Polska Press Sp. z o. o. – 3 353, 00 zł;
Świętokrzyska Grupa Mediowa – 3056,56 zł.
W sumie od 1 stycznia do 31 maja 2019 roku: 63 050,86 zł.
Sumując wydatki otrzymujemy zawrotną kwotę 1 119 415, 63 zł.
Ładne sumki, prawda?
a tu nowsze sprawy
„403 331, 21 zł to kwota jaką w 2021 roku, zgodnie z przedstawionymi nam fakturami wydatkowała gmina Ostrowiec Św./Urząd Miasta w Ostrowcu Św. na wykonanie usług medialnych, redakcyjnych, prasowych, informacyjnych lub promocyjnych.
I tak 34 968,90 zł „trafiło” do „Kreografu” za 15 faktur: faktura z czerwca 2021 roku – (zaproszenie DL) za 541,20 zł, w grudniu 2021 roku – 1 476,00 zł za plakaty przystankowe, w kwietniu 2021 roku – 307,50 zł za projekt graficzny, wydruk, w lutym 2021 roku – 369,00 zł (tablica PCV), w maju 2021 roku: 2 091,00 zł za plakaty wydruk, a także zaproszenia w formacie DL (Mlecza Gala) za 307,50 zł, w marcu 2021 roku – 553,50 zł (wydruk plakatów), w kwietniu 2021 roku – 664,20 zł (plakaty), w marcu 2021 roku – 2 275,50 zł za projekt i wydruki plakatów, w grudniu 2021 roku – 22 386,00 zł za gazetkę promocyjno-informacyjną, w czerwcu 2021 roku – 861,00 zł i 553,50 zł za banery, w lutym 2021 roku – 2 152,50 zł za plakaty przystankowe, w sierpniu 2021 roku – 246,00 zł za wykonanie grafiki, plakat, w lutym 2021 roku – 184,50 zł za projekt graficzny. W zestawieniu widnieje również faktura z marca – 2 644,50 zł za wydruk plakatu, plansza. ”
Właściciel kreografu to jeden z największych obrońców pana na facebooku
Ale nie ma NaOstro w tym spisie beneficjentów gminnej kasy.
Okazuje się, że można żyć bez lizania. Powiem nieskromnie, że my uczestnicy tego forum też pośrednio przyczyniamy się do rozwoju portalu.
Ja poproszę żebyście zapytali ile wujt przej... publicznych pieniędzy na nasadzenia aka ukwiecanie trupa. Jest taki koleś - nazywa się Grzeszczyk i trochę rzeczy "w miescie" robił. Ostatnio widzialem, że się podpisuje pod stroną www biblioteki. Nie widziałem go na Waszej liście płac. Nie ma hajsu ani chęci żeby wcześniej instalować na nowych przystankach przyszły rozkład jazdy, ale na luzie można przepieprzyć ją na plakaty formatu A0 i większego wkładane do gablot na przystankach wyłączonych z ruchu.
Zawrotna kwota? Dla kogo? Marny milion, powiedziałby Sasin czy inny Obajtek.
Co roku większą kasa na promocję dajemy niż np Starachowice..mamy za dużo?
Też to zauważyłem gościu 09:15. Ciągle nowe plakaty wkładane do gablot, a rozkładów jazdy nie ma, a jak są to trzeba mieć lupę, żeby przeczytać. Bo tu chodzi nie o ludzi, a już na pewno nie tych którzy jeżdżą autobusami. Tu chodzi o to, żeby ktoś zarobił i tak się to kręci/ło.
Jakikolwiek baner czy ulotka , wszystko POD PATRONATEM PREZYDENTA GÓRCZYŃSKIEGO
Ciekawe ile kasy przeznaczyli na promocję w tym roku?
A jak ten kiermasz wielkanocny odbędzie się bez patronatu? Biedne owieczki bez .... .
9.25 bedzie polaczony ze swiateczna miesiecznicą prezesa
No właśnie jest pod patronatem