Ostrowiec Świętokrzyski - Widok na fragment miasta

Ostrowiec Świętokrzyski www.ostrowiecnr1.pl

Szukaj
Właściciel portalu


- Reklama -

Logowanie

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Zaloguj się, aby zbaczyć, kto jest teraz on-line.
Aktualna sonda
Czy uważasz, że dobrze zagłosowałeś w kwietniu wybiarając obecnie rządzących?
Aby skorzystać
z mailingu, wpisz...
Korzystając z Portalu zgadzasz się na postanowienia Regulaminu.

Reklamacja

Ilość postów: 26 | Odsłon: 895 | Najnowszy post
  • Reklamacja

    U fryzjera można zgłosić reklamację kilka dni po zrobieniu koloru?

    Gość
    Zgłoś
    Odpowiedz
    • Odp.: Reklamacja

      Oczywiście, należy walczyć z fuszerą i dziadostwem.

      Po to idziesz do fryzjera żeby być zadowoloną z nowej fryzury a nie przejmować się straconą kasą bo fryzjer zrobił nie tak jak Pani chciała.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Reklamacja

        Nie zadzieraj z fryzjerem.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 4

        Odp.: Reklamacja

        Jak za krótko obcial to wrocisz i wydluzy, luz

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Reklamacja

          Fryzura jak się rozpadnie to też zrobi za darmo. Co to za fuszerka że pobalunesz przez pół wieczoru i z fryzu za 500zł masz gniazdo.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
          • Odp.: Reklamacja

            Większość fryzjerek czesze na tzw. jedno kopyto i uzywa tych samych preparatów do ułożenia, nie biorąc pod uwage gatunku i jakości włosów.

            Gość
            Zgłoś
            Odpowiedz
            • Odp.: Reklamacja

              Jak jesteś taki znawca 19:55 , otwórz zakład fryzjerski i pokaż jak to się porządnie robi. Naprawdę innych problemów nie macie.

              Gość
              Zgłoś
              Odpowiedz
              • Odp.: Reklamacja

                Jednak to jest problem. Wychodzimy bardzo często z czymś zupełnie innym na głowie niż chcieliśmy. Płacimy coraz drożej. Fryzjerów coraz więcej ale o dobrego bardzo ciężko. Musimy nauczyć się egzekwować reklamację zamiast udawać, że jest ok. A i opinię warto napisać czy to dobrą czy złą, żeby inni mieli wskazówkę, gdzie iść, które miejsca omijać.

                Gość
                Zgłoś
                Odpowiedz
                • Odp.: Reklamacja

                  Ślepa jesteś co ci robi na głowie? Jeśli nie tak zrobione włosy to po co wyszłaś? Od razu trza było powiedzieć że się nie podoba i żeby poprawili.

                  Gość
                  Zgłoś
                  Odpowiedz
                  • Odp.: Reklamacja

                    Nie zawsze jest tak, że widać od razu. Dobrze można zatuszować mankamenty, wycięte zęby , szczególnie że nadal fryzjerki chcą tapirować i pryskać porządnie lakierem. A dopiero rozczesując w domu widzimy co mamy. I wtedy dopiero talent fryzjera wyjdzie.

                    Gość
                    Zgłoś
                    Odpowiedz
        • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 19

          Odp.: Reklamacja

          Nie, ale kolejne strzyżenie jest gratis.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 8

      Odp.: Reklamacja

      16:54 jak najbardziej można .

      Byłam - reklamacja uznana , pani poprawiła kolor .

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Reklamacja

        Ile jest na to czasu? Niestety nie mam jak pójść jutro a po niedzieli będzie może za późno.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
        • Odp.: Reklamacja

          2050/ na cukier najlepiej i najtaniej.

          Gość
          Zgłoś
          Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 13

      Odp.: Reklamacja

      Tak nawet po roku deklu

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz
      • Odp.: Reklamacja

        Im więcej debili tym więcej fuszerek

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
      • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 15

        Odp.: Reklamacja

        Nie pół roku. Dwa tygodnie. Zwrot pieniędzy zwykle. Jednak po upływie dwóch tygodni i nie zgłoszeniu reklamacji nie należy się nic. Takie informacje są na necie. Jeśli włosy uszkodzone to zwrot pieniędzy za usługę i odszkodowanie.

        Gość
        Zgłoś
        Odpowiedz
    • Post nadrzędny dla poniższego tego posta o numerze 16

      Odp.: Reklamacja

      Byłam raz u fryzjerki jechało jej z ust wódką chwiała się na nogach ciężko dychała obcinała mnie napierdolona jak sztucer, ale nie spierdoliła tego i wyszłam zadowolona.

      Gość
      Zgłoś
      Odpowiedz

- Reklama -
- Ogłoszenie społeczne -

- Reklama -

- Reklama -
- Reklama -
- Reklama -
Losowa firma:
FHU MALPOL Halina Michalec
Branża: Nieruchomości
Dodaj firmę