Czy ktoś z Was miał problemy z reklamacją butów zakupionych w firmie Wojas?
obsługa tam jakby z łaski była i te smutne znudzone kobiety az niechce sie tam wchodzic.
Buty za takie pieniądze to i obsługa powinna być jak za milion. A tu zonk!
Ale co Wy mówicie? Zawsze jak tam jestem panie są miłe, pomagają, doradzają i nie grymaszą nawet jak proszę o 10 parę do przymierzenia. Ja tam jestem z obsługi zadowolona! Reklamacji natomiast nigdy nie musiałam składać, więc nie wiem jak z tym jest.
ee ja tam bylem kilka razy z dziewczyna i panie byly mile oraz chetne do pomocy...
Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził.
Panie są BARDZO miłe, uprzejme i pomocne w wyborze. Zamawiają i sprowadzają z innych sklepów, jeśli brakuje wybranego modelu w potrzebnym rozmiarze. Buty są dobrej jakości i nigdy mi się nie zepsuły, ale raz wymieniałam rozmiar, bo przez nieuwagę wzięłam nie tą parę co trzeba. Odkrycie nastąpiło po kilku tygodniach i oczywiście bez problemu wymieniły mi buty, choć nie było ich już w sklepie-sprowadziły, i minął okres promocji, bo kupiłam taniej - nie dopłacałam.
a ja dzis wybralam sie do wojasa i fakt potwierdzam taki iz panie takie jakby odeszly od garow gotowe polozyc sie na kanapie z wyciagnietymi kopytkami nie chetne byly do obslugi oprocz jednej . Moze mało zarabiaja to sie nie dziwie ale ciezko jest wszedzie. Powinny sie usmiechac jak te panie w drogeri , usmiech przyciaga.
i ja potwierdzam, obsługa miła i chętnie pomaga w doborze butów.
Ja reklamowałem buty Wojasa już nie raz. Niestety z roku na rok jakość tych butów jest coraz to gorsza lecz niestety na reklamację nie ma co liczyć: kupiłem buty w salonie w Kielcach 931F24 ekspedientka zachwalała ich ze względu na Sympathex oraz podeszwę na patencie Wojasa ( niby antypoślizgowa). Buty kosztowały 499 zł także kwota nie mała. I niestety podeszwa nie wytrzymała 3 miesięcy : reklamacja nie uwzględniona bo stwierdzono uszkodzenie mechaniczne , następne reklamacje ten opis, zgłosiłem fakt do Rzecznika Konsumentów i co? PODZIAŁAŁO. Od tamtej chwili omijam sklep z daleka a jak czytam komentarze o tej firmie to tylko uprzedzam się w przekonaniu że to jeden wielki cyrk. Można to sprawdzić tutaj:http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,234799,0,0
No ok, można się zgodzić z tym, że jakoś się popsuła. Zresztą obecnie skórzane obuwie to już nie to co dawniej i to nie tylko w Wojasie :) Ale co innego nie być zadowolonym z jakości obuwia, a co innego zarzucać obsłudze arogancję i niechęć. W końcu te panie nie mają wpływu na to, jakie buty sprzedają.
Dlatego buty kupuję w Dachmanie ...nie jest to wcale reklama tej firmy i sklepu lecz tam nigdy nie miałem problemów z reklamacjami. Jakość butów bywa różna gwarancji na każdą parę butów jest 2 lata.Wiele sklepów obuwniczych odpiera w przeróżny sposób klientów z rekalmacjami.
Jedna wielka tragedia. Kozaki za 499 zł i reklamacja po 3 miesiącach. Oczywiście reklamacja odrzucona!!! Nie polecam. Uważajcie co podajecie jak pytają się kiedy zauważyła Pani wadę: mówcie że tydzień temu bo jak powyżej 2 miesięcy to reklamacja jest od razu odrzucana za przekroczony termin powiadomienia o wadzie
Buty Wojas kupuję już 15 lat. Parę razy kupiłem sobie buty inne i nie byłem zadowolony.
W naszym ostrowieckim sklepie też już kupiłem ze 3 pary jedną reklamowałem. ( co się mi zdarzyło pierwszy raz w przypadku tej firmy )
Obsługa jest ok
Nikt krzywo nie patrzy , Panie pomocne , a z drugiej strony nie narzucają się ( tego bardzo nie lubię )
Więc nie wiem o co chodzi
Czasem odnoszę wrażenie ,że są ludziska którzy łażą po sklepach są niemili dla obsługi i sprawdzają jej wytrzymałość ... pozdrawiam
masakra jak dla mnie reklamuje tam buty już kolejny raz , generalnie to niewiele chodziłam bo były ciągle w reklamacji , buty marnej jakości.jak można się skontaktować z rzecznikiem praw konsumenta?gdzie przyjmuje i w jakich godzinach?z góry dziękuję za odpowiedź