Podziekujmy polskim wieśniakom.
09:59 i bardzo nieświatowy. Modne jest robienie zakupów od lokalnych producentów.
Tak jest niech sobie wśród wyborców pisu sprzedają :)
Trole opozycyjne z was to nie Polacy , a niemieckie sługusy, Zdrajcy przeciwko własnemu narodowi polskiemu. Dla takich śmieci ja wy trolle popaprance tylko Czapa się należy!!!!
09:38 zastanów się nad tym, co piszesz. Ale tak jeszcze raz i jeszcze raz.
To kupuj zerwane 2 miesiące temu w Hiszpanii czy we Włoszech ktore tam leżało na półkach w marketach nie poszło zostało zakonserwowane tudzież przymrozobe przewiezione tu i leży tygodniami. Nie jestem rolnikiem, nie głosowałam na PiS ale ludzie opamiętajcie się, bo całkowicie Wam rozumki odebrała nienawiść.
09:23 ty to możesz i gówno syntetyczne wpierdalać,a prawdziwi Polacy beda jedli to co polskie:)
Mściwość przegrańców, nie zna granic! Ten temat to POkaz prawdziwego charakteru wyznawców Trzaskowskiego!
W sumie dobry pomysł. Badylarze kupują ciągnik z dotacji (2 mln) sprzedają na Rosje lub Ukraine za połowe i żyją jak pączki. Od dziś tylko zagraniczne
Ta mściwość wynika z obcości. Oni z nikim się nie asymilują.
Chyba, że z Angelą 11:04. Tam elektorat podcierajacy ..... starym niemcom zagłosował na Trzaskowskiego.
“Kupujmy zagranicze produkty”czy”bede pamietal Glos sasiada”albo”emeryt pozyje 5 lat ,a wibral mi Dude”pokazuje w calej okazalosci hipokryzje pewnej czesci elektoratu,jak cenia sobie demokracje,tolerancje,mowe milosci.Puste frazesy.To tylko kilka zebranych cytatow,przekazow z tego forum,a nie szukalem wnikliwie.
Walić ciemny lud.
Kto wg Ciebie jest " ciemnym ludem"?
Przeciez droga wolna do folksdojczy to jak sie nie podoba w Polsce to wypieprzaj do nich .Wy ziejecie nienawiscia do Polakow wie von z POLSKI.
Racja 12: 36 - Jak się komuś nie podoba Polska i nasze tradycje, historia i pamięć to wypad
10:02 brawo sam miód wylewa się z twojej wypowiedzi
Z ciebie to prawdziwy patriota i katolik pewnie, który szanuje swojego sąsiada i bliźniego