Moja mama czekała na zamówioną szafe 2 miesiące w limbie.
z realizacja to lipa, mialem czekac na meble 3 tygodnie czekam juz 5 i nie ma jeszcze, tylko obiecuja ze w przyszlym tygodniu na poczatku a potem mowia ze pod koniec i tak sie to przedluza.
czyżby właściciel chciał przeprowadzic sondę na temat firmy?
Czekam już 11 tydzień na wersalkę i mogę potwierdzić to co poprzednicy, dostawa jest przekładana za każdym razem idiotycznymi wymówkami kierownika. Prawdopodobnie zalegają z kasą u producentów i kombinują kosztem klienta. A miało być 4 tygodnie.
ja również sie na nich zawiodłam. miałam czekać trzy tygodnie a teraz z 3 zrobiło się 5. masakra jakaś.
Ma ktoś nr tel bezpośrednio do kierownika?
Dziś z nim rozmawiałem i stwierdził że meble dziś bd i je dowiozą i chyba to tylko obiecanki bo nie dowieźli.
zgadzam sie z poprzednikiem, byłam pytałam o meble na zamowienie, pani mi powiedziała ze szybko mi przywioza w ogole ,zadnych konkretnych informacji ,pytałam o transport i montaz poniewaz sama nie zmontuje sobie mebli, pani na to ze sie dogadamy jak to? ja przeciez chce wiedziec ile zaplace a nie dogadywac sie na gebe! pozniej zaczela mnie namawiaz ze tu bede miec szybko ze inne sklepy w Ostrowcu to oszukuja ze dlugo sie czeka i juz cos mi sie zapalilo w glowie.W koncu poszlam do Salony Firmowego i zamowilam meble takie jakie chcialam, koszty mi od razu wyliczyli czarno na bialym i czekalam 8 dni na meble,przywiezli zmontowane wniesli i jestem bardzo zadowolona.Jak teraz to czytam to widze ze dobrze ze nie zamowiłam w Limbie!
Tesciowa kupowala tam sofe i 2 fotele,nie dosc ze czekala 2 miesiace to jeszcze przyszly w innym kolorze niz zamawiala. po dlugich bojach odzyskalismy zaliczkę ale juz nie chce miec z nimi nic wspolnego!
Ja kupiłam tam narożnik zaplacilam prawie 4 tys uwazam ze to bardzo duzo.Dostawa miala byc ok 15,Pan przyjechal przed18 sam, i stwierdzil ze on nie wniesie bo mu nikt nie zaplacil za to! bylam w szoku jak tak mozna traktowac klienta? przeciez zostawilam u nich tyle pieniedzy! musialam szukac po sasiadach zeby ktorys mi pomogl wniesc naroznik do mieszkania.Pan kierowca zostawil pred klatka i odjechal!dobrze ze sie sasiad z synem zlitowali i mi wniesli potem zmontowali! bylo mi strasznie przykro naprawde.
strasznie kreca, najpierw namawiaja potem przychodzi nie w tym kolorze co trzeba :( moja sofę tez zamienili kolorem. Potem tylko zbywaja STANOWCZO NIE POLECM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ale na umowie pisze ,,bez wnoszenia do domu ,, do kogo pretęsje
W tym roku dane mi było kupować tam meble dwa razy.Pomagała mi w wyborze sympatyczna Pani, na moją prośbę zadzwoniła do pracownika który wycenił montaż. Spotkałem się (również w tym roku) z naprawdę fatalnym salonem,którego będę omijał dużym łukiem.Ogólnie obsługa w Limbie 10/10.
Najgorszy sklep na jaki trafiłam!!!! W listopadzie zamówiłam kuchnię i do tej pory są problemy, dużo rzeczy (co okazało się po fakcie) było dodatkowo płatne np. montaż kuchni. Dużo mogłabym pisać. Jednym słowem TRAGEDIA!!! Nie piszę tego żeby zrobić im na złość tylko żeby Was wszystkich ostrzec.
Salon zmienił nazwę,ale problemy z dostawą pozostały te same. Wie może ktoś gdzie można to zgłosić, bo jak na dzisiejsze czasy to skandal. Czekam na meble już czwarty tydzień i cały czas jestem zbywana.
trochę cierpliwości ja w Arkadii czekałam 8 tygodni na meble kuchenne. Kupiłam kanapy w Limbie teraz EMS jestem bardzo zadowolona na fotel czekałam 3 tygodnie i tak był po tym czasie .To nie zależy od sprzedawcy lecz od producenta. Polecam ten salon za słowność
polecam jestem zawsze zadowolona i nie czekalam na meble dluzej niz 3 tyg.
polecam.