Który salon Play jest firmowy (ma większe uprawnienia od placówki partnerskiej)
Tak naprawdę, największe uprawnienia mają konsultanci telefoniczni z głównej siedziby operatora i tak jest u wszystkich operatorów. Żaden stacjonarny salon, nawet ten główny nie nie ma takich uprawnień. Lepiej się kontaktować z nimi telefonicznie, lub przez stronę internetową, sami oddzwaniają.
Bzdury piszesz,wiem cos o tym że wcale większych uprawnień nie mają konsultanci.
22:23, wiesz tyle ile zjesz. Miałem dwóch znajomych, jeden z Orange, drugi z Plusa i obaj to potwierdzili. Zresztą sam możesz sprawdzić przy np przedłużaniu umowy, jakie bonusy dostaniesz od konsultanta z centrali, a jakie z punktu stacjonarnego i dopiero wtedy będziesz mógł pajacowac, czego to ty niby nie wiesz, bo tak naprawdę g....o wiesz.
Kulturą i inteligencją to ty nie grzeszysz.Chyba nie ma takiego,kto ci dorówna od gówna.
Bonusy czynnie bonusy dostaje się takie same w salonie i u konsultanta tylko te „bonusy” dawkują żeby mieli jak klienta zatrzymać .... na infolinii to się można ładnie naciąć .... powiedz takiemu , ze najpierw chcesz ofertę na meila i warunki umowy to się nie doczekasz :D
W salonie mają ograniczoną ilość bonusów, którą i tak ograniczają. Na infolinii bez problemu można wynegocjować lepsze warunki. Każda rozmowa jest nagrywana, więc to co wynegocjujesz nie może być zmienione. W tym roku po raz 6 przedluzalem umowę telefonicznie i teraz obniżyli mi abonament, bo przy poprzednich dwóch umowach miałem już wszystko bez limitu. W salonie, może dopiero teraz miałbym wszystko bez limitu.