Salon Mody Ślubnej ANNABELL na polnej.
Zdecydowanie nie polecam kupna sukni ślubnej w tym salonie. Suknie, która otrzymałam była KRZYWO ZSZYTA, było za dużo haftek w stosunku do guzików, zsuwak był krzywo przyszyty poprostu się nie zasuwal na co odpowiedź właścicielki była taka, że tak poprostu się dzieje w tych sukniach! Gorset był krzywo przyszyty, wlascielka próbowała mi wmowic, że to winna stanika! Dzień przed ślubem odesłala mnie do krawcowej aby ta Pani wprowadziła poprawki, jak się potem okazało ta Pani nie szyje i nie sukien ślubnych tylko okolicznościowe! Ponadto nie miałam gwarancji, że suknia zostanie uratowana! W dniu ślubu miałam na sobie pełno szpilek aby to jakoś wyglądało!Krawcowa mówiła, że w życiu nie widziała tak spieprzonej roboty jakby wiedziała, że to tak wygląda to nigdy nie podjęła by się tego aby ją "poprawiać", 19.08 złożyłam reklamację jak gwarantowala mi właścicielka, że do 30 DNI ma czas aby mi to zrehabilitowac do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnego odzewu z jej strony pomimo kilkukrotnego kontaktu z mojej strony!!!! Ale może tutaj uzyskam jakąś odpowiedź. Przestrzegam każdego przed współpraca z tą pseudo biznes Woman. Dla zainteresowanych Pań mogę podesłac zdjęcia sukni, dodawałam opinie na google wraz ze zdjęciami ale systematycznie jest ona usuwana.
Co za wredna su... Ja na pani miejscu walczylabym o największe odszkodowanie a jeżeli jest tak faktycznie jak z opisu to są duże szanse w razie czego służę pomocą.
Jak ktoś szyje na miarę dobrze,to nie trzeba poprawiać i to zostawić dzien przed weselem.Ale pieniądze baba wzięła za niby dobrze wykonaną usługę?
W 2018 r. zapadł w Tarnowie wyrok sądu, gdzie uznano, że możliwość normalnego i godnego przeżywania własnego ślubu i wesela jest dobrem osobistym. Radzę zapoznać się z tym orzeczeniem. Można dowodzić, że Pani dobra osobiste zostały naruszone. Salon sukien ślubnych zobowiązał się wykonać usługę i ma obowiązek wykonać ją rzetelnie.
Komentarz 08:17 wskazuje na nierozumienie rzeczywistości, to zadaniem krawca szyjącego na miarę jest uszyć, uwaga: na miarę danej klientki.
Gdyby salon czekał na klientki z super figurami to sprzedawałby 1 suknię na kwartał.Brak profesjonalizmu właścicielki czy sprzedawczyni niestety ma wpływ na na obsługę klienta, a szczególnie w takiego rodzaju "salonie",mówię to z doświadczenia bo długo pracowałam w tej branży.Niestety nie da się wszystkiego zgonić na zły stanik,a jest to najpopularniejsza śpiewka.Klient ma swoje prawa i powinien ich bronić.Przy tak wysokich cenach klient powinien wymagać dobrej jakości towaru i fachowej obsługi.
Proszę Pana/Pani tutaj akurat figura nie ma znaczenia poniewaz brane były wymiary i robione przymiarki. Na przymiarce wszystko było ok. Z resztą jeżeli myśli Pan/Pani , ze to wina figury prosze zerknać na zdjecia w opiniach google tam jeszcze tego nie usuneła a jesli chce Pan/Pani więcej proszę sie do mnie odezwac , podeśle.
11:11 Otóż to, ktoś kto pisze o figurze osoby zamawiającej suknię (a figura może być dowolna i bardzo zgrabna, i niezgrabna, znaczenia to nie ma w tym przypadku) próbuje przerzucić odpowiedzialność z wykonawcy na zamawiającą. To wykonawca ma dobrze wykonać to, czego się podjął. Gdy tego nie robi, zamawiający może domagać się odszkodowania nie tylko w wysokości ceny sukni, ale i za zepsucie tak ważnego wydarzenia, jak własny ślub.
Paba1709 skontaktuj się z jakimś dobrym adwokatem, poszukaj np. tego prowadzącego sprawę z Tarnowa o odszkodowanie za brak zdjęć z sesji poślubnej.
Można wiedzieć jak sprawa się zakończyła?? Mam podobny problem z suknia w innym mieście.
Potwierdzam. NIE POLECAM TEGO SALONU
Ale czy ta Pani odzyskala swoje pieniądze za suknie. Wie ktoś? Nie wiem czy warto zakładać sprawę w sądzie i stresować się dodatkowo...