Witam i proszę o odpowiedź na pytanie. Czy ktoś z Państwa składał kiedyś skargę do rzecznika praw konsumenta na sprzedaż live? Ostatnio nie wiem co mnie pokusiło i zakupiłam na takiej transmisji parę rzeczy i nie dość że długo czekałam na przesyłkę to nic się nie zgadzało. Podawane rozmiary i wymiary rzeczywiste różniły się o ponad 10 cm a to dużo, skład materiału też był zupełnie inny. Napisałam do Pani która prowadzi tą sprzedaż że chcę zwrócić towar i się zaczęło... Zwrotów nie przyjmuje co mnie bardzo dziwi bo często kupuje przez internet i nigdy problemu z tym nie było. Wydrukowałam odstąpienie od umowy dołączając do odsyłanej paczki i wysłałam. Zostałam tak zjechana na następnej transmisji jakbym nie wiem co zrobiła. Obrażano mnie na stronie internetowej tej kobiety że jestem oszustem i odesłałam w złym stanie ubrania a kierując się odrobiną zdrowego rozsądku po tym co ta kobieta mi pisała po mojej informacji że nic się nie zgadza zrobiłam mnóstwo zdjęć przed odeslaniem rzeczy. Pieniędzy nie chce mi zwrócić twierdząc że ubrania są zniszczone a co najlepsze sprzedała je znowu niby ze zwolnionej paczki. Czy ktoś był w podobnej sytuacji? Bo nie wiem co mam robić. I tak wiem głupia jestem że kupiłam coś z takiej transmisji.
Podobne przygody u lokalnej streamerki. Teraz online to sinsay, albo klasycznie na targu
To tymbardziej ma obowiazek zwrotu, bo sprzedaz na odleglosc. Zwrot bez podania przyczyny. Jak nie to rzecznik praw konsumenta w starostwie
https://konsument.gov.pl/zakupy-przez-internet-odstapienie-od-umowy/
Czemu piszesz bzdury o dniach roboczych i wprowadzasz ludzi w błąd?
Rzecznik to załatwi. Jak nie, to pomoże napisać pismo do sądu. Nie tylko odda pieniądze za rzeczy, ale jeszcze będzie musiała zapłacić koszta sądowe.
Więcej nie kupuj na takich live.
A można prosić o dane tego live? Człowiek na przyszłość będzie omijał z daleka
Wystarczy omijać szerokim łukiem takie w których grzmią że zwrotów nie przyjmują
Najlepiej w ogóle nie kupować w ten sposób.