Może się tak dziać jeśli nie do końca walnięta jest cewka w. n. na ten cylinder. Czy jest to cewka zasilająca wszystkie cylindry czy każdy ma swoją ?
Zrobiłem nim przejażdżkę do sklepu rozgrzał się do 90 stopni (Ok.5km) deptałem mu po gazie i nic, czuc że przyspiesza (jak na 1.6) żadnego szarpania. Może być powód że dlugo stał i musi to wszystko ruszyć.? Niedawno go kupiłem i zawiele to nim niepojezdzilem.
10:46 najlepsze byly te stare rzęchy,sam zrobileś i dlugo jezdzily
Raczej cewka od tego bym zaczął,sam sie nienaprawi niełudz się.Jak cos sie dzieje to sie wymienia bo potem to jedno od drugiego leci
Wiem. Dlamnie to dziwne jak by była cewka to niepowinno cały czas szarpać?, przerywać? przecież przez nią idzie prąd , raczej to niema nic wspólnego czy jest rozgrzany ?. Prawdo podobnie wymieni się ta cewka. Ja coś podejrzewam że będzie się coś działo z silnikiem, odpala normalnie ,nie gasnie obroty nie faluja(jedynie jak zacznie dusić, przerywać to tak jakby chciał skoczyć na obroty ale coś mu niepozwala. w momencie duszenia na postoju przy światłach ale to niezawsze puści dymka bialy ,siwy coś takiego podczas jazdy żadnego dymu ,nawet jak go przydusi przy redukci na 2 przy jakimś progu zwalniającym i przeje itp.przejechaniu po nim później 3, mocniej gaz i duszenie ,szarpanie ( niewiem jak to nazwać ktoś kumaty by odrazu to rozgryzl) Bardziej dokładnie nieidzie togo opisać.
Polecił by ktoś was dobrego elektro mechanika? Tylko proszę bez wyzywania itp.
Naprzeciwko PKS na zabiej Laskowski. Umi chlop naprawić
Tylko uważaj na mechanika młodego blądynka.On jest oszust i sprzedaję stare żęchy po malowaniu ten od Laskowskiego.
Nie caly czas ,przy wiekszym obciążeniu czyli jak gazu wiecej dajesz.Na gazie jak ktos ma zagazowany samochód nieraz przerywa cewka a na benie dziala ok.To tez zalezy w jakim stopniu jest uszkodzona cewka...sa przewody czy panelowa?
Ja niejestem mechanikiem ale sam sobie robię prawie wszystko z cewkami mialem już duzo przejść 4 juz wymieniłem.Ale tak jest jak sie kupuje tanie cewki,2 lata temu kupilem 3 razy droższą za sporo kasy i narazie niema problemu
Ale z tego co opisujesz to może tez byc nie cewka,ale od cewki bym zaczał najlepiej miec druga wtedy samemu mozesz zdiagnozowac jak nie to albo wymienic albo zostaje jechac do mechanika.
Jak niedroga mozna kupić ,bo jak pojedziesz do mechanika to juz bedzie kosztować
Jak do mechanika to dobrego i uczciwego do byle kogo niedaj bo ci rozpier ...samochód,i jeszcze zabulisz za to sporo....
Ja jak mowie sam co daje rade to robie ,po tym jak mi przekręcil pewien debil obudowe filtra oleju i malo brakowalo silnik by mi rozlecial ,tlukl się juz diagnozowali powazny remont spece.Doszedlem z pomoca forum, ustawilem obudowe odpowiednio .poprostu otwor byl przekrecony i nieszlo tyle oleju co powinno ,niebylo smarowania odpowiedniego .Po tym silnik zaczal pracowac jak zegarek i juz sie przestala palić kontrolka smarowania na wolnych obrotach.Takich mamy tez niektorych speców.Takze przemysl zanim oddasz samochód ,ja bym probowal sam zrobić
Może przewód w.n. na pierwszy cylinder przebija. Jak poruszałeś nimi to mogło się ustabilizować na chwilę jak piszesz że przejechałeś ileś tam kilometrów i nic się nie działo.
Sam niewim co mam robić. Odpala normalnie obroty niefaluja dzisiaj ok 15 km i nic się nie działo.
Dziwię się że o usterkę pytasz domorosłych mechaników na forum.Jedż na komputer i nie rób sobie niepotrzebnych kosztów.