Szukam pracy w sklepie, przy produkcji, jako pomoc kuchenna, sprzątanie domów. Nie mam potrzebnej grupy ani nie jestem studentką. Jestem energiczną i uczciwą kobietą przed 40. W PUP niczego nie oferują. OLX ma mnóstwo ofert, oczywiście większość dla mężczyzn. Jak oddzwaniam pada pytanie o grupę. Jeśli ktoś może pomóc proszę o informacje.
Bo tak właśnie Polacy okradają system, a później mają pretensje do polityków.
Ale mają pozwolenie od rządu bo są przepisy że taki może zatrudnić z grupą za grosze,on bierze duże pieniądze a z grupą najniższą.Pracują na etat jak zdrowi a czasem więcej. ZLIKWIDOWAC GRUPY.
czyli działają zgodnie z prawem, więc o żadnym wyzysku i kradzieży nie można mówić.
Niestety. Chyba trzeba sobie grupę załatwić.
Dlaczego chcą do pracy tych przewlekle chorych a nie zdrowych?
Kobieta potrzebuje pomocy w znalezieniu pracy, a nudzących nie dyskutantów, beneficjentów MOPSu.
* a nie nudzących się dyskutantów, beneficjentów MOPSu. Nie umiecie jej pomóc, to nie zawracajcie d..... swoimi mundrościami.
Grupy nie załatwię. Nie potrafię kombinować. Nikt nie wie nic, gdzie kogoś szukają do pracy? Jestem naprawdę w ciężkiej sytuacji. Nawet na zarabianie online się nabrałam, ale to nie dla mnie. Nie potrafię naciągać.
12:26. Może osobiście pochodź po marketach i popytaj kierowników obiektów. W dużych sklepach najczęściej są tez duże fluktuacje załogi. Może gdzieś potrzebują do pracy? Na forum nie znajdziesz pomocy, a jedynie głupie komentarze i tracisz tylko czas na darmo.
Ja nie jestem autorką, ale akurat chodziłam, nawet cv nigdzie nie chcieli żebym zostawiła. Znajoma mówiła że jak ktoś odchodzi np. macierzyński czy w ciąży na L4 to wcześniej już jest ktoś chętny. I mowa tu o markecie. Jeden drugiemu coś załatwia. Ogłoszenia gdzie nie ma nic o grupie a telefon do pracodawcy i pytanie o grupę. Koszmar w tym mieście.