Uwaga na zakupy w sklepie DOMI. W śierpniu kupiłam cztery sztuki drzwi wewnętrznych,po niecałych 2 miesiącach drzwi zaczeły puchnąć i rozwarstwiać się.Złożyłam reklamację i czekałam 2 tygodnie.Dziś otrzymałam odpowiedz że reklamacja nie zostaje uznana bo np.w łazience podczas kompieli lub prania występuje wilgoć,podobnie jak i kuchni podczas gotowania.Przez to uznali że wina jest po naszej stronie.Niewiem jak można kąpać sie na sucho i gotować aby nie unosiła się para.Nadmieniam iż drzwi leżałay na magazynie sklepu od 2019roku co również mogło być przyczyną puchnięcia i rozwarstwiania.Drzwi mogły być przechowywane w złych warunkach,a u mnie dostały ciepła i efekt jest taki jak opisalam.Sklep umywa od tego ręce bo nie widzi winy po swojej stronie tylko po mojej.Co to za drzwi że po niecałych 2miesiącach nadają się do wyrzucenia.Sklep sprzedaje buble,UWAŻAJCIE.
U mnie źle założyli drzwi i uszkodzili obrypując je na dole.Zrobione zdjęcie zaraz godzinę po założeniu przez nich bo wcześniej nie kazali otwierać i się nie przypatrywałem.Zareklamowane ,ale reklamacja nie uwzględniona ponieważ powiedzieli że to moja wina.Nigdy więcej tam drzwi nie kupię.
Zanim podpiszecie usługę założenia drzwi to je obejrzyjcie bo po podpisaniu to nic nie da.
Specjalnie nie kazali otwierać. Zgraja partaczy.
To znaczy, że reklamacje drzwi są częste w tym markecie. Dobrze, że informujecie. Drzwi mają tańsze od innych ale nie na tyle tańsze aby zaraz je wyrzucać.
No bo to dziwne, że z 4 par, napuchly tylko te z łazienki i kuchni. Dom trzeba wietrzyć.
Spuchły i rozeszły się wszystkie a najbardziej z łazienki i kuchni. Do łazienki były drzwi łazienkowe więc powinny być odporniejsze od drzwi pokojowych.
Sierpień i wrzesień to nie zimą. Wszystkie okna są pootwierane.
Gościu a jak wytłumaczysz drzwi pokojowe? Sprzedają papirzoki a nie drzwi i tyle w temacie.
A ja miałem zamawiać u nich drzwi do mieszkania. Zgłoś do Rzecznika Praw Konsumenta.
Już za jakiś czas będzie BRICO zobaczymy jak wtedy będą pracownicy i kadra zarządzająca dbać o klienta.
Pracownicy też nie potrafią nic doradzić.
Do rzecznika nie ma co zgłaszać. Jest mało kompetentny, zwykle jest na jakiś zwolnieniu lub szkoleniu, a rzecznikiem konsumentów jest tylko z nazwy.
Potwierdzam partactwo DOMI w zakresie montażu drzwi, po paru dniach zamek nie pasował do otworów i trzeba było piłować, poza tym drzwi się nie domykają i trzeba mocno kłapać.
Nauczka na przyszłość - z dziadami trzeba krótko, częściowa zaliczka, a na koniec odbiór z milimetrem, poziomicą.
Jak coś choćby ociera, brak odbioru i żądanie poprawy w ciągu kilku h. Jak nie pasuje to wypier..ć. W O-cu i okolicach jest wiele firm zakładających drzwi.
Próbowałem to zgłosić do ostrowieckiego RPK ale oczywiście telefon nie odbiera.
Mam nadzieje że konkurencja z nowopowstającego marketu budowlanego na Kilińskiego ukróci te patatajnie.