Judytko ty tak widzę w tchórzowski sposób prowokujesz wpisy o treści, które znasz.
Co mnie obchodzi jakaś szkoła nr 3 i kto jest dyrektorem? Mogą nawet wyburzyć ,nic mnie to nie obchodzi. Dajcie spokój. Nie pracuje tam.
Ktoś z was pracuje w tej szkole?
Dokładnie. A skąd wiesz.??
Chreptowicz w rankingu Perspektyw w tym roku na 188 miejscu. Rok wcześniej na 115.
A jakie ma to znaczenie? Wszystko zależy od rocznika podchodzącego do matury, w tym wypadku maturzystów z 2019 roku i olimpijczyków w roku szkolnym 2018/2019. Czy będzie to 115 czy 118 czy 226 dopóki szkoły nie będą miały możliwości rozowju, tj. niezbędnych pieniędzy do działalności edukacyjnej i rozwijającej kompetencje uczniów to niestety jestem raczej pewnien, że będą następowały spadki w rankigach
A że Dareczek nie wygrał? Hahaha ale jaja! Dareczek co się stało?
22:17 jakie to wielkie pieniądze są potrzebne do rozwoju kompetencji uczniów liceum? Dodatkowe pieniądze dla nauczycieli, aby było więcej godzin zajęć ponad program, ale to nie kosztuje fortuny.
Fortuny być może nie ale trzeba je w ogóle mieć...
Gościu 20:05 nauczyciele przyzwyczaili się do "godzin ponad program". Najlepiej nie w szkole. Dlatego wysilać się nie chcą w godzinach programowych.
20:46 domyślam się, że mówisz o korepetycjach? Inaczej pracuje się w grupie z uczniami na różnych poziomach, inaczej z jednym. Choć korki to dla najlepszych nie są, raczej średni uczniowie na nie chodzą. Pomijam zajęcia z języka angielskiego, chodzą na nie uczniowie nie dlatego, że w szkole nie rozumieją. Oni chcą więcej. Dla uczniów zdolnych i zainteresowanych przedmiotem powinny być koła przedmiotowe prowadzone przez doświadczonych i zaangażowanych nauczycieli. Gdyby to ostatnie było sensownie opłacane, to i dobrzy nauczyciele chętnie by się tym zajmowali. Dla nauczyciela pasjonata to jest właśnie przyjemność, pracować ze zdolnymi i zainteresowanymi, a nie musieć do pensji dorabiać na korkach, tłumacząc po raz setny jedno i to samo, tyle że kolejnym osobom.