3 690 zł dla Effect Studio Agnieszka Cybulska i 3690 zł dla Lokalna Grupa Mediowa Agnieszka Cybulska, 3 500 zł dla Ktoś Tu Kręci Klaudia Cybulska – to tylko część zestawienia kosztów, jakie na usługi medialne, promocyjne, reklamowe i informacyjne przeznaczyło w 2022 roku Biuro Wystaw Artystycznych w Ostrowcu Świętokrzyskim.
3 690 zł dla Effect Studio Agnieszka Cybulska i 3690 zł dla Lokalna Grupa Mediowa Agnieszka Cybulska, 3 500 zł dla Ktoś Tu Kręci Klaudia Cybulska – to tylko część zestawienia kosztów, jakie na usługi medialne, promocyjne, reklamowe i informacyjne przeznaczyło w 2022 roku Biuro Wystaw Artystycznych w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Nieźle. Te same media w każdej z instytucji.
Tu tysiaczek tam 500 i się żyje za publiczna kasę.
Ja chciałbym wiedzieć które materiały były za kasę i w jaki sposób zostało oznaczone, że są to materiały za pieniądze publiczne.
Myślę że ta powtarzalna lista mediów w tych zestawieniach może wzbudzić spore kontrowersje.
A przecież tyle dotacji idzie na kulturę. To jak nie mają kasy, to po co płacić taką kasę „mediom”?
To pokazuje,które media są utrzymywane z naszych podatków.Zapłacisz to opublikujemy .
Ale te dwie Panie to jest rodzina jakaś? Mają takie samo nazwisko
Matka i córka
Nie mam nic przeciwko płatnym reklamom etc. ale jak przeglądam te faktury z BWA, Miejskiego Centrum Kultury, powiatu, urzędu miasta etc. to odnoszę wrażenie że niektóre przedsiębiorstwa (działalności) zrobiły sobie skarbonki z pieniędzy publicznych. Jak to jest że pojawiają się cały czas te same nazwy firm? Albo np. Firmy co jakiś czas zmieniają nazwy? A jak zmieniają taką nazwę to otrzymują dofinansowanie z Urzędu Pracy np.? Czy nie mogą po takie dofinansowania sięgać?
To jaka jest wiarygodność tych instytucji kultury, jeśli wszystko kręci się za kasę.
Na jakich zasadach są wybierane firmy? Przetarg? Zapytanie ofertowe?
Cybulska ppzakładała kilka firm. Miasto płaci raz jednej raz drugiej, a pieniądze trsfiają do tej samej kieszeni.
Kurcze a co Was dziwi. Za takie usługi się płaci. Jeśli uważasz inaczej zaloz taką firmę i działaj charytatywnie.
No właśnie jak wybierane są osoby świadczące te usługi w BWA? A kolejne moje pytanie dlaczego BWA nie korzysta z własnych sił i możliwość (media społecznościowe) aby promować swoje wydarzenia? Ile osób odbiera w domu lokalną, ile osób ją ogląda? Jak oznaczone są materiały reklamowe? Skąd mam wiedzieć, że to co oglądam jest wykonywane w ramach świadczonych usług? Ile osób kupuje tradycyjną prasę? Nie oszukujmy się. Moim zdaniem powinno się te pieniądze przeznaczyć na coś innego.