A nie to ok. Sądzę że gdyby takie finanse poszły na Wielki Ogień też ktoś zadał by pytanie po co?
Strasznie pokretnie próbujesz tego bronic ludu.
Ja nie bronię. Jestem nawet przeciw wydawania moich pieniędzy na GO itp. Tylko nie lubię jak się rzuca jakiś tekst bez porównania do czegokolwiek
A ty LuDu zadałeś sobie trud by sprawdzić, jakie są wymierne korzyści z takiej kosztownej promocji? Ostrowiec pikuje w dół społeczno-gospodarczy, a to świadczy o wyrzucaniu pieniędzy w błoto zamiast skupić się na realnych działaniach bezpośrednio zmierzających do celu, a nie na ubarwianiu rzeczywistości. Słyszy się z ust władz naszego miasta, że np. przygotowanie terenów pod inwestycje to długi proces...czasochłonny. Może przeliczysz, ile etatów w Wydziale Mienia Komunalnego mogłoby przybyć, by sprawy przygotowania terenów jw. nabrały szybszego tempa, gdyby tylko- załóżmy, jakieś 35% kwot przeznaczanych obecnie na promocję, przesunąć na wynagrodzenia dla dodatkowych pracowników.
Nie bo nie czytam gazety ostrowieckie. To koniec mojej dyskusji z tobą nie chce aby kolejny wątek nawiązywał do twoich relacji z Bogiem. Narciarz
Gościu 10:49 nie wstydź się podpisać Łubu_dubu:))
Co masz na myśli.
Pewnie scene z filmu Mis,ty to taki forumowy "trener"
Gość_LuDu ma rację. Tylko czekać aż polecisz jakąś ewangelią.
20-26 tys. to Starostwo wydawało miesięcznie na pisią gadzinówkę PULS
Podpisuj sie koderasta 16:55,co wstydzisz się?
A dlaczego trzeba porownywac do innych miast? Jakies sensowne uzasadnienie? A moze trzeba ta kwote zestawic z budzetem miasta i innymi istotnymi wydatkami. Druga sprawa - ta kasa szla do lokalnych firm, dzialajacych na rynku lokalnym i nie promujacych miasta na zewnatrz. Bo co innego jest wydac banke na akcje promocyjna na skale wojewodztwa czy kraju, a co innego na promocje na wlasnym podworku, gdzie to nie jest promocja tylko zwykla lokalna medialna propaganda nie sluzaca nikomu poza lokalna wladza na tworzenie dobrego swojego wizerunku.
Popieram 12:41. Tu jest tylko promocja a raczej propaganda rządzących od wyborów do wyborów.
Zgadzam się jest to dużo nawet bardzo. Tylko też nie mamy odpowiedzi jaki realny pozytek przyniosła taka promocja i czy w ogóle przyniosła...
Jeżeli tak to jaki?
Jeżeli nie to kto jest odpowiedzialny za nieprzemyślaną strategię promocji miasta w środku miasta i gminy?
jaki jest logiczny sens promowania miasta w miejscowych lokalnych mediach? zamiast w krajowych, lub w mediach z innych regionów? co oni konkretnie reklamowali i czemu ta reklama jest skierowana do miejscowych?
Ano po to aby gazety zarobiły i dobrze pisały o władzy.
To jest promocja i propaganda KWW: