Pierwsza to rozbudowa ulicy Ogrodowej na dwóch odcinkach o łącznej długości blisko kilometra. Oprócz nowej nawierzchni powstały tam także chodniki, ścieżki rowerowe oraz oświetlenie. Przebudowa kosztowała ponad 4 miliony 600 tysięcy złotych.
Drugą inwestycją była budowa ulicy Miodowej. Odcinek drogi z chodnikami, oświetleniem i kanalizacją deszczową kosztował ponad 3 miliony 400 tysięcy złotych. Powstała także droga wewnętrzna na terenach inwestycyjnych przy ul Bałtowskiej. Długość tej nowej ulicy, która nosi nazwę Przemysłowa to ponad 1,5 kilometra. Tam też powstała dodatkowa infrastruktura – chodniki, ścieżka rowerowa i oświetlenie, a cały koszt wyniósł ponad 7 milionów złotych. Wszystkie te zadania zostały dofinansowane na poziomie 60% z programu ‘Fundusz Dróg Samorządowych’.
– Wszystkie te inwestycje zostały zakończone o czasie, bez żadnych kar. Wykonane zostały w dobrym tempie i jakości – mówił na dzisiejszej konferencji prasowej prezydent Jarosław Górczyński. Dodał, że duży wkład w projektowanie ścieżek rowerowych przy nowych odcinkach miało środowisko rowerowe i zaapelował do kierowców, by korzystali z nowych dróg rozważnie i dostosowywali prędkość do ograniczeń. – Pamiętajmy, że mieszkają tu ludzie, nie traktujmy tych ulic jak torów wyścigowych, bo chyba nikt nie chce, byśmy za chwilę na tych jezdniach stawiali progi zwalniające – mówił.
Radny Kamil Kutryba podkreślał jak duże znaczenie dla mieszkańców kilku największych osiedli ma rozbudowana ulica Ogrodowa.
– Czekaliśmy na ten odcinek bardzo długo, jest to duże ułatwienie dla mieszkańców, teraz mogą tym skrótem dostać się na osiedle Koszary, na Stawki, okrążyć całe osiedle Rosochy – wyjaśnił.
Przemysław Pypeć wiceprezes firmy TRAKT, która realizowała budowę ul. Przemysłowej mówił, jak ważne jest rozwijanie sieci dróg w strefach inwestycyjnych.
– Dziś taka rewitalizacja, takie przywrócenie przemysłowi terenu, ściągnięcie inwestorów powoduje tylko to, że jest lepiej i powstaje więcej miejsc pracy. To są dla nas najfajniejsze inwestycje. Takie lubimy realizować, bo budujemy coś nowego, co ma realny wpływ na rozwój gospodarki danego miasta – podkreślał.
Miasto przy wsparciu Funduszu Dróg Samorządowych zrealizowało już bądź realizuje w sumie 11 inwestycji drogowych na łączną kwotę blisko 36 milionów złotych.
Źródło radio Ostrowiec
Zapierdalają teraz tą nową drogą , że hej.
No i fajnie, no i git. Można było ułożyć normalną kostkę brukową? Można. Zainstalować normalne latarnie zamiast jakichś mocno przepłaconych czarnych gównien? Można. I to się chwali. Tak jak fajnie odnowiony budynek browaru. Ta R1 co prawda wygląda nieco dziwacznie, ale nawet się komponuje z resztą.
Serio jesteś debil i nie widzisz różnicy między droga w centrum a droga na terenach przemysłowych? Lepiej walnac kostke brukowa w centrum a granit na peryferiach co za ludzie. Debile wszędzie.
Widzę. Będzie kolejny rezydent i kolejne magiczne pomysły jak tu upiększyć/spierdolić tą mieścine. Co do trwałości kostki granitowej to zapraszam na Bodzentyńską w Kielcach. Ps. patrzysz czasem w lustro? Zgadnij kogo widzisz - debila :)
Z czego jest droga rowerowa z kostki czy asfalt? Bo jak z kostki to nie wiem jaki idiota wpadł w ogóle na pomysł robienia drogi rowerowej z kostki. Jako przykład strasznej jazdy po tego typu drodze daje 11 listopada .
Asfaltopodobne coś. Przynajmniej na łączniku Ogrodowej z Samsonowicza.
Nie asfaltopodobne tylko asfalt
Rowerzystów powinno się pogonić
Na ścieżce jest asfalt i dobrze się jeździ , o co ci chodzi 07:54? Może od czasu od czasu, ruszyłbyś swą tłustą dupę i wsiadłbyś na rower.
Drogowego za takie drogi niepowinno sie placić,bo zaiweszenie rozpieprza się a to niejest tania sprawa remont takiego zawieszenia
Drogi w Ostrowcu wolaja o pomste do nieba...
Na wsiach drogi dojazdowe do pól maja kilka razy lepsze
A ostrowiecki pis nawet miesiecznicy nie umie zrobic
O i forumowy idiota promuje swoje radio u konkurencji. Chyba słaba słuchalność. Żałosne.
Co oznacza stwierdzenie swoje?
ta droga przy bałtowskiej wygląda na niedokończoną, prowadzi gdzieś w las po czym się kończy, ale nawet pasy tam zrobili chyba dla saren i zajęcy błuęhłehłe