Miałem kłopot z rejestracją karty.
Nie była zeskanowana w sklepie przy kasie.
Jednak wygląda na to, że skanowanie przy kasie nie jest potrzebne.
Po kilku próbach zrobiłem to tak:
1.Na stronie biedronki w zakładce zarejestruj wpisałem 13 cyfrowy kod karty oraz pin. Nie wciskałem przycisku zarejestruj.
2. W drugiej obok zakładce "zaloguj" wpisałem ten sam numer karty a za hasło podałem pin karty.
3. Wcisnąłem przycisk (w zakładce zaloguj) zaloguj i przeniesiono mnie do strony gdzie musiałem podać dane osobowe a następnie dostałem sms z potwierdzeniem zarejestrowania karty.
Swoją drogą takie rejestrowanie karty jest chore i tylko obłęd informatyka mógł do tego doprowadzić.
przecież to co Pan napisał nie działa,co pan wciska ludziom pierdoły.
Mam probrem z podaniem hasła co podam to nie tak co mam robic
Ludziska ! :-)
Miałem ten sam problem jak wy tu wszyscy, "nieprawidlowe haslo ...itd"
Zadzwoniłem na infolinie (22 205 34 00) , podałem wszystko co trzeba, nr karty, pin, nr telefonu
Pani zarejestrowała i dostałem smsa z potwierdzeniem.
Koniec historii, pozdrawiam :-)
21 stron poświęcone zarejestrowaniu karty do biedry- ludzie czy nie prościej podać swój nr telefonu i mail w gazecie ??!! 50 gr. upustu na mandarynkach i pluszak tak pozbawia logiki?
No właśnie ,masz rację ale ludziom nie wytłumaczysz,wiedzą swoje,a później się dziwią że dzwonią do nich z różnych firm z propozycjami.No cóż taki profil klienta biedronkowego
A Ty co robisz na tym forum? Przypadkowo "wpadłaś" ... nie sądzę, pewnie miałaś problem z zarejestrowaniem karty, hehe.
Ja zarejestrowałe , a karta w Biedronce i tak nie aktywna
957492613038
727367381
Dziękuje wszystkim za pomoc,udało się i miłego dnia
hello ludzie, karty nie można zarejestrować ponieważ : NIE BYŁA ZESKANOWANA W SKLEPIE !!!!! . Jeśli pojawia się komunikat że błędny login lub hasło, albo że numer karty nieprawidłowy to bierzecie kartę do sklepu i niech kasjer ja " piknie" jak zwykły towar . A swoją drogą pracownik na kasie sam powinien to zrobić od razu,bo klient nie wie że inaczej nie zarejestruje. Ja musiałam dzwonić do BOK i tam mi pani dopiero powiedziała w czym rzecz. miłego dnia i powodzenia w rejestrowaniu :)
Szanowny Panie
W imieniu firmy JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. pragniemy podziękować za kontakt z
Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że numerem karty moja biedronka jest 13
- cyfrowy numer kodu kreskowego znajdującego się na odwrocie karty. PIN do
karty jest podany na jej odwrocie karty głównej (dużej).
Jeżeli nie można zarejestrować karty „Moja Biedronka” należy przy najbliższej
wizycie w naszym sklepie przed rozpoczęciem skanowania towarów podać kasjerowi
kartę w celu jej zeskanowania, umożliwi to zarejestrowanie karty.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
--
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska S.A.
ja tez wpisuje numery z kodu kreskowego i wyswietla mi ze nieprawidlowy pin lub numer karty
Tak samo mam niech sobie w zad wsadza te karty