Szanowni Państwo,
w związku z remontem torów w okolicach Sandomierza (który miał się już dawno zakończyć), od grudnia do września 2023 (a wiadomo - przełuży się), prawdopodobnie znikną pociągi kursujące z Przemyśla do Warszawy przez Ostrowiec i Starachowice. PKP najprawdopoboniej nie bedzie dowozić pasażerów na dworzec w Skarżysku zastępczą komunikacją, nie skrócą także pociągu do Ostrowca.
Dlaczego jesteśmy traktowani jak obywatele drugiej kategorii? Ostrowiec i Starachowice nie mają dworców. Na zachodzie Polski, w miastagc podobnej wielkości organizowana jest od razu komunikacja zastępcza, nie mówiąc o wyremontowanych dworcach. U nas nawet biletomatu nie można postawić.
Dlaczego pan Górczyński i Materek z TST nie podjęli już działań w tej sprawie? W sprawie wykluczenia komunikacyjnego regionu? Dlaczego nie prowadzone są rozmowy z marszałkiem woj. świętokrzyskiego i mazowieckiego?
Szanowni Państwo - pociągi IC z Przemyśla do Warszawy są oblegane również przez mieszkańców północnej części woj. świętokrzyskiego. Nie każdy ma samochód. Nie opłaca też się jechać PKP do Skarżyska i czekać na przesiadkę, bo takim blablacarem, zanim pociąg do Skarżyska przyjedzie, to będzie się już autem poza Radomiem.
Gdyby dogadać się z marszałkami woj. św i woj. maz, i każde z nich puściłoby po jednym pociągu w obie strony na dzień (nasze woj - Polregio, maz. - Koleje Mazowieckie), dałoby to 4 kursy pociągów typu regio. Pociągi KM dojeżdzają aż do Skarżyska, nie widzę problemu by przedłużyć je do Ostrowca. Na pewno znajdą się chętni na skorzystanie z takiego połączenia, pociąg np. w Starachowicach był jedynym środkiem transportu do stolicy. W Ostrowcu mamy chociąz busy/pks. Fakt, podróż trwałaby ok. ponad 3 godziny, ale ludzie by korzystali. A tak na prawie rok będziemy wykluczeni, będziemy plamą na mapie transportowej Polski.
Co jest nie tak, że nas ignorują. Mogliby puścić regionalny pociąg z Ostrowca do Łodzi, przecież to "nasza" linia kolejowa 25. Nie mówię już o połączeniu do Lublina. Jesteśmy wykluczeni, a będzie coraz gorzej. W XXI w., ludzie z Ostrowca i Starachowic stoją i czekają na pociąg w deszczu, w chłodzie, a załatwiają potrzeby w krzakach - bo nawet toi-toi nie ma.
Na portalu Rynek Kolejowy pl możecie państwo poczytać o zamknięciu LK25.
Niemożliwe. Rząd obiecał i fotki sobie robił na różnego rodzaju dworcach. Jeśli twierdzisz inaczej to jesteś obcą agenturą.
Bo żondzom pisuary, dlatego jest tak wspaniale. Za to, Baranów, czyli epicentrum CPK zaprojektuje za 900 mln najdroższy architekt na świecie Foster. I jego pracownia. PiS stać na to.
Gdzie są ostrowieckie posły?
Przecież teraz nie buduje się torów, tylko otwiera same dworce...
Weź doczytaj i przestań pierdolić.
Ojej. Gdyby to chociaż usprawiedliwiało niedotrzymanie obietnic rządu.
Był czasowo zawieszony z uwagi na remont torów, a od 25.10 wraca znowu o tych samych godzinach.
Czytaj uważniej. Wraca od 25.10 na miesiąc. Od grudnia znika na prawie rok.
W Ostrowcu budowany jest nowy peron, nowa trakcja elektryczna, kladzione sa nowe tory, kladka wreszcie w remoncie.Nie od razu Krakow zbudowano.A PLATFORMIANYM trzeba przypomniec ze to za nieudolnych rzadow nieudolnego premiera Tuska polska kolej byla zwijana i to doslownie w calej Polsce.Liczyly sie tylko Warszawa Gdansk Wroclaw a jak powiedzial minister z PO cytuje H....j z Polska Wschodnia.
A innym miasto daje PKP 50 mln dotacje, z UE, na remont dworców.
17.15 i Centralny Pork Komunikacyjny
Nie oglądać się na PKP tylko postwić swój mały dworzec i bez łaski.
wiadome jak miała wyglądać Polska wg Tuska - Wisła miała być granicą między RFN a Rosją.